• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71710
+
-

کشف 100 میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در مازندران

خبر
کشف 100 میلیارد ریال پوشاک خارجی قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف 100 میلیارد ریال انواع پوشاک خارجی قاچاق در استان خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار «سیدمحمود میرفیضی»گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های ماموریتی انتظامی استان در دستور کار است. وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان برای برخورد با سرشبکه‌ها و باندهای اصلی عرضه انواع پوشاک خارجی قاچاق، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، طرح بازدید از واحدهای صنفی عرضه پوشاک را به مدت یک روز در 8 شهرستان تابعه استان اجرا کردند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: در این عملیات که با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و نمایندگان دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سازمان تعزیرات حکومتی استان و با هدایت عملیاتی این فرماندهی به اجرا درآمد، ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی، از 87 واحد صنفی و انبار پوشاک در شهرستان‌های بابلسر، فریدونکنار، نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، سلمانشهر، تنکابن و رامسر بازدید کردند.
میرفیضی افزود: در نتیجه این عملیات 25 هزار ثوب پوشاک خارجی با برندهای قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها بالغ بر 100 میلیارد ریال برآورد شده، کشف شد و ضمن تحویل کالاها به سازمان جمع‌آوری، متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
وی با اشاره به این‌که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون و مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، به مردم توصیه کرد برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید