شهروندان اصفهانی در هفتهای که گذشت، 6هزار و ۷۳۸ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد 6هزار و ۲۳۲ پیام برای ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.
از مجموع تماسهای واصل شده 3هزار و 133مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل 50درصد، 372تماس مربوط به معاونت عمران معادل 6درصد و 105مورد نیز ترافیکی شامل 2درصد از مجموع کل پیامهاست. سایر پیامها نیز به سازمانها و شرکتهای وابسته به شهرداری ارجاع شد. براساس این گزارش، ۸۱۶ مورد از تماسهای شهروندان مربوط به رفع خطر و ایمنسازی، ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساختوساز بدون مجوز و رفع آلودگی بهصورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریق تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۹۰ درصدی تماسگیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.
(ایمنا)
خدمات شهری؛ نیمی از تماس اصفهانیها با 137
در همینه زمینه :