• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 28 بهمن 1396
کد مطلب : 7134
+
-

خبرهای کوتاه

 

نقاشی‌های فرشید مثقالی در اعتماد

 

نمایشگاه آثار تازه فرشید مثقالی از جمعه در گالری اعتماد آغاز شده است. به گزارش هنرآنلاین، فرشید مثقالی نقاش و گرافیست ایرانی نزدیک به 50 سال است که به فعالیت هنری مشغول است. او تنها هنرمند ایرانی است که برنده جایزه هانس کریستین اندرسن شده است. نمایشگاه آثار مثقالی تا 15 اسفند در گالری اعتماد ادامه خواهد داشت.

 

شروع 700میلیونی

«بدون تاریخ، بدون امضا» فیلم تازه وحید جلیلوند که اکران آن از چهارشنبه 25بهمن آغاز شده، در روزهای نخست اکران با استقبال بسیار زیاد مخاطبان مواجه شد. این فیلم در 2روز نخست اکران 680میلیون تومان فروخت و در 51سئانس فوق‌العاده به نمایش درآمد که رکورد قابل توجهی محسوب می‌شود. علی سرتیپی در گفت‌و‌گو با فارس گفته است: «فیلم سینمایی  بدون تاریخ، بدون امضا در تهران 28سالن و در شهرستان 17سالن در اختیار دارد که در هفته آینده 50سالن به آن اضافه می‌شود. در کل فروش ظرف 2روز به 680میلیون تومان رسید.»

 

رونمایی پوستر جشنواره جهانی فجر

پوستر اصلی سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر با استفاده از عکسی قدیمی مربوط به دوران ورود سینما به ایران، رونمایی شد.به‌گزارش همشهری، این پوستر را ‌علی خورشیدپور طراحی کرده است. این دوره از جشنواره جهانی در آستانه یکصد و بیستمین سال ورود سینما به ایران برگزار می‌شود.سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۷ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید