• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 28 بهمن 1396
کد مطلب : 7128
+
-

با مردم

با مردم

 نظارت بر قیمت کالاها

سلام و تشکر از انعکاس مشکلات شهروندان در این ستون. لطفا به مسئولان ذیربط بگویید با توجه به نزدیکی پایان سال و مشکلات معیشتی که اقشار نیازمند دارند، نظارت‌های خود را بیشتر کنند تا هر‌روز کالاهای اولیه مورد نیاز مردم بیش از این گران نشود و سودجویان از آشفتگی بازار در آخر سال سوءاستفاده نکنند.

درخواست تعدادی از شهروندان

  

رعایت بهداشت فردی

با سلام و تشکر از روزنامه همشهری. با توجه به تأکیدات دین اسلام درخصوص حفظ سلامتی، پیشنهاد می‌کنیم مطالب کارشناسی درباره بهداشت دهان و دندان و چگونگی رعایت بهداشت فردی برای استفاده خوانندگان را طی سلسله گزارش‌هایی در طول هفته منتشر کنید. متأسفانه خیلی از ما شهروندان نسبت به این موارد بی‌توجه هستیم.

یک طرفدار سلامت

 

  شرکت‌های لیزینگی

سلام. در سال‌های اخیر بیشتر شرکت‌های فعال در حوزه لیزینگ خودرو، فاقد مجوزهای لازم از سوی بانک مرکزی بوده‌اند. همین امر باعث شده تا هر از گاهی خبرهایی در زمینه کلاهبرداری این شرکت‌ها منتشر شود؛ به‌گونه‌ای که مالک شرکت لیزینگ پس از دریافت پیش‌پرداخت از تعداد قابل‌توجهی از مشتریان، متواری شده و از تحویل خودرو یا حتی بازگرداندن وجه پیش‌پرداختی مشتریان، خودداری می‌کند. انتظار داریم مسئولان قضایی نسبت به ساماندهی شرکت‌های لیزینگی اقدامی بکنند.

اسماعیلی از تهران

 

  همسان‌سازی‌ حقوق

سلام وقت بخیر. با اینکه از سال 88مقرر شده بود همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی مانند بازنشستگان کشوری و لشکری اقدام شود، اما از آن زمان تاکنون این خواسته عمومی و بحق نه‌تنها به سرانجام نرسیده بلکه همچنان بلاتکلیف مانده است. امیدواریم مسئولان باور کنند که دریافت حقوق‌های فعلی بازنشستگان، مخارج اولیه آنان را هم تأمین نمی‌کند و همین مسئله گذران زندگی را برای برخی از آنان سخت و دشوار ساخته است.

گلایه تعدادی از بازنشستگان

 

   بیماری سرطان، دغدغه خانواده‌ها

با سلام. از روزنامه خوبتان تشکر می‌کنیم. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر موضوع ابتلا به سرطان دغدغه بسیاری از خانواده‌ها شده است، لطفا سلسله مطالب کارشناسی از چگونگی تشخیص و پیشگیری از بیماری سرطان را برای استفاده خانواده‌ها منتشر کنید.

احمدی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید