• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 28 بهمن 1396
کد مطلب : 7111
+
-

در خدمت اقتصاد شهری

محمد عدلی|دبیر گروه اقتصاد:

صفحات اقتصادی از امروز با فرم و محتوایی تازه برای مخاطبان مهیا می‌شود. روزنامه همشهری با افزایش دوبرابری تعداد صفحات اقتصادی، توجه ویژه خود را به اقتصاد شهری، تحولات بازار و کسب‌وکار مردم نشان داده است.

به غیر از صفحه اقتصاد کلان که به بررسی سیاست‌های اقتصادی می‌پردازد و صفحه بازارهای مالی که مربوط به بورس، بانک و بیمه خواهد بود، 2صفحه جدید به مجموعه صفحات اقتصادی افزوده شده است که نیازهای عمومی را در حوزه کسب‌وکار مورد توجه قرار خواهد داد. یک صفحه با عنوان «بازار» درواقع سمت تقاضا را پوشش خواهد داد و به تحلیل و شرایط قیمت‌ها در بازارهای مختلف می‌پردازد.

در این صفحه اطلاعات لازم برای مصرف‌کنندگان و خریداران ارائه می‌شود. صفحه جدید دیگر در زمینه مشاغل و کسب‌وکارها فعال خواهد بود. این صفحه به سمت عرضه در اقتصاد می‌پردازد. بررسی شرایط کسب‌وکارها، صاحبان مشاغل، موانع کسب‌وکار، توسعه کسب‌وکارهای نوین و مسائل کارگری و کارفرمایی، اصلی‌ترین موارد مورد توجه در صفحه «مشاغل» خواهد بود. صفحات اقتصادی همشهری با رویکرد جدید، عرضه و تقاضا یا همان بازار و مشاغل را با نگاهی عمیق‌تر مورد واکاوی قرار خواهد داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید