• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70525
+
-

جلوگیری از ورود موتورسواران به پارک‌ها

شهردار اصفهان با تاکید بر این‌که موتورسواران باید از ورود به پارک‌ها خودداری کنند، گفت: سه هفته قبل معاون حمل ونقل و ترافیک، ماموریت پیدا کرد با اجرای طرح ترافیکی مناسب از ورود موتورسواران به پارک‌های شهر جلوگیری کند که در این راستا اقداماتی انجام شده است.

به گزارش ایمنا، «قدرت‌الله نوروزی» اظهارکرد: در چند روز گذشته به طور سرزده در بعضی از پارک‌های شهر حضور یافته با مردم صحبت کردیم، اکثر آنها از تردد موتورسواران در پارک‌های شهر گلایه‌مند بودند، البته حق با شهروندان است زیرا مردم برای داشتن آرامش که حق طبیعی آنها است، به پارک‌ها مراجعه می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان با نصب بنرهای تبلیغاتی برای فرهنگسازی اقدام کرده که امیدواریم با همکاری تمام شهروندان بتوانیم هوای یکدیگر را داشته باشیم تا نیاز به راهبندان و اجرای طرح‌های ترافیکی نباشد.

شهردار اصفهان از موتورسواران درخواست کرد موتورهای خود را در پارکینگ‌هایی که خدمات شهری شهرداری تعبیه کرده یا فضاهای بیرون از پارک قرار دهند تا تضمین‌کننده آرامش و ایجاد‌کننده حسّ خوب برای شهروندان باشند، زیرا در این صورت است که شهروندان و گردشگرانی که شهر اصفهان را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند، می‌توانند لحظات خوبی را در پارک‌های حاشیه زاینده‌رود سپری کنند.
وی تاکید کرد: مردم نمی‌توانند وجود موتورسواران در پارک‌ها را بپذیرند، از این رو باید فرهنگ‌سازی لازم انجام شود تا دیگر شاهد تردد آنها در پارک‌های شهر نباشیم.

نوروزی ادامه داد: باغ نور یکی از مجموعه‌های فرهنگی شهر بود که نیاز به تعمیرات اساسی و تجهیزات جدید داشت تا بهتر مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.
وی افزود: خوشبختانه در چند ماه اخیر شهرداری اصفهان این مجموعه را تعمیر و تجهیز کرده تا در یک آیین بازگشایی با شرایط مطلوب‌تر و امکانات بیشتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

شهردار اصفهان با اشاره به روز خبرنگار به صاحبان قلم، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان، مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌ها این روز را تبریک گفت و اظهارکرد: خبرنگاران از جمله افرادی هستند که باید گرامی داشته شوند. امیدواریم بتوانند به مسئولیت سنگین اجتماعی خود عمل کنند و همواره قلم‌ها و قدم‌های آنها در راه بیان حق و روشنگری مردم استوار باشد.
وی با اشاره به وجود پشه‌ها در پارک‌های اطراف زاینده‌رود، گفت: با توجه به جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود، مردم شب‌های تابستان بیشتر برای شب‌نشینی اوقات خود را در این محل‌ها سپری می‌کنند و به طور طبیعی وقتی آب جاری و هوا گرم باشد، پشه‌ نیز وجود دارد که باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید