• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 14 مرداد 1398
کد مطلب : 70441
+
-

عوامل حادثه تروریستی دزفول اعدام شدند

عوامل حادثه تروریستی دزفول اعدام شدند

پس از گذشت 4 سال از حادثه تروریستی ماه محرم در شهر صفی‌آباد دزفول، حکم بدوی پس از طی روند قضایی، ابلاغ شد و به تایید دیوان عالی کشور رسید. به گزارش مهر، بر این اساس، 2 عامل اصلی جنایت تروریستی شهر صفی‌آباد دزفول به اتهام محاربه از طریق تشکیل گروهک تروریستی با هدف بر هم زدن امنیت داخلی کشور و ارتکاب قتل عمدی، تهیه سلاح و مهمات جنگی، هدایت عملیات تروریستی منجر به شهادت و مجروحیت 5 نفر از شهروندان صفی‌آباد دزفول صبح دیروز (یکشنبه) اعدام شدند.

همچنین 3 نفر دیگر از این عناصر تروریستی به اتهام معاونت در محاربه، مشارکت در تشکیل گروهک تروریستی به قصد اقدام علیه امنیت ملی و پشتیبانی از این گروهک در اقدام تروریستی به حبس طویل‌المدت در تبعید به مدت ۳۰ سال محکوم شدند.

در ماه محرم سال ۱۳۹۴ طی اقدامی تروریستی، شهید «بهمن رضایی» و شهید «حسین کریمی یگانه» 2 نفر از جوانان شهر صفی‌آباد دزفول در هیات عزاداری امام حسین(ع) به شهادت رسیدند و 3 نفر دیگر زخمی شدند. سربازان گمنام امام زمان(عج)، نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی خوزستان چند روز بعد از این حادثه عوامل عملیاتی این گروه ترویستی را شناسایی و دستگیر کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید