• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 13 مرداد 1398
کد مطلب : 70364
+
-

«کیت بلانشت» در کوچه کابوس

«کیت بلانشت» در کوچه کابوس

بازیگر برنده اسکار مشغول مذاکره برای بازی در فیلم «کوچه کابوس» ساخته کارگردان مکزیکی برنده اسکار در نقش مقابل «بردلی کوپر» است. 
به گزارش ورایتی، فیلم «کوچه کابوس» براساس رمانی به همین نام نوشته «ویلیام لیندزی گرشام» و به کارگردانی «گیرمو دل‌تورو» سینماگر مکزیکی قرار است از سال آینده میلادی فیلمبرداری خود را آغاز کند. «کیت بلانشت» درصورت نهایی شدن پیوستن به این پروژه، در نقش مقابل «بردلی کوپر» ایفای نقش خواهد کرد.
پیش‌تر در سال ۱۹۴۷ میلادی نیز فیلمی به همین نام با اقتباس از این رمان و به کارگردانی «ادموند گولدینگ» ساخته شده بود. در این فیلم «تایرون پاور» در نقش یک کلاهبردار جاه‌طلب بازی می‌کند که با یک زن روانپزشک همدست می‌شود که حتی از خودش نیز فاسدتر است. آنها در ابتدا با اعمال ذهنی خود مردم را فراری می‌دهند اما در ادامه زن روانپزشک شخصیت مرد کلاهبردار را نیز تحت‌تأثیر و کنترل خود قرار می‌دهد.
«گیرمو دل‌تورو» پس از ساخت فیلم «شکل آب» که با کسب چندین جایزه اسکار ازجمله بهترین فیلم و کارگردانی همراه شد در انتخاب پروژه بعدی سینمایی خود با وسواس بیشتری عمل کرده و تاکنون تهیه‌کنندگی دو فیلم «شاخ‌های گوزن» و همچنین «داستان‌هایی برای تعریف کردن در تاریکی» را بر عهده داشته که به‌زودی اکران می‌شود.
«کیت بلانشت» تاکنون 7بار نامزد کسب اسکار بهترین بازیگر زن شده است. او یک‌بار در سال ۲۰۰۴ برای نقش‌آفرینی در فیلم «هوانورد» ساخته «مارتین اسکورسیزی» و بار دیگر در سال ۲۰۱۳ با فیلم «یاسمن غمگین» ساخته «وودی آلن» این جایزه را به خانه برد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید