• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69730
+
-

با مردم

با مردم








خدمات‌رفاهی ناچیز به بازنشستگان شرکت برق

چرا شرکت توزیع برق استان تهران خدمات رفاهی بسیار ناچیزی برای بازنشستگانش درنظر گرفته و حتی از پرداخت یک وام مختصر هم خودداری می‌کند.
از بازنشستگان توزیع برق تهران بزرگ

 آقایان و خانم‌ها به‌صورت گردشی و نوبتی به استادیوم بروند
شاید راه خیلی ساده و ارزان برای حل مشکل ورود بانوان به ورزشگاه‌ها این باشد که بعضی روزها فقط بانوان و بعضی روزها فقط آقایان از استادیوم استفاده کنند.
خانقاهی از رشت

درخت‌های مسیر پارک جمشیدیه به کلکچال خشکیده اند
ناله درخت‌های مسیر کوهنوردی پارک جمشیدیه تا اردوگاه کلکچال از بی‌توجهی درآمده است. سال‌هاست وضعیت نگران‌کننده درخت‌های مسیر کوهنوردی پارک جمشیدیه تا اردوگاه کلکچال از طریق تماس با شهرداری منطقه یک، درج در ستون با مردم و تماس با 137 به مسئولین منعکس شده اما تا‌کنون هیچ ترتیب اثری در راستای حفظ درختان باقیمانده و جایگزین‌کردن درخت‌های جدید به جای درخت‌های خشک‌شده داده نشده است.
کوهنورد از تهران

مانور مشترک ایران با روس‌ها پیام بزرگی برای غرب دارد
مانور مشترک ایران با روس‌ها پیام بزرگی برای غرب و اروپا دارد که اگر کمی خرد داشته باشند به آن توجه می‌کنند. این مانور، نشان از اقتدارکشور است و بابت آن خرسندیم.
دلسوخته وطن

آب شرب در میدان انقلاب هدر می‌رود
چند هفته‌ای است که آبسردکن چند شیر میدان انقلاب خراب شده و آب آن هدر می‌رود. چرا هیچ‌کس به فکر هدررفت آب و تعمیر آن نیست؟
سلیمانی از تهران

نور خیابان باهنر کافی نیست
خیابان باهنر واقع در اشرفی اصفهانی، از نظر تامین نور شبانه مشکل دارد و لامپ‌های تیرهای برق آن متعلق به 3 دهه قبل است که اغلب شکسته یا نیم سوز است.
سلامتی از اشرفی اصفهانی

2بسته سهم پوشک فرزندان معلول بازنشستگان را حذف کردند
سازمان تامین‌اجتماعی ماهانه 2بسته پوشک به پرسنل بازنشسته‌ای که فرزند معلول داشتند، می‌داد و اکنون مدتی است که این کار را انجام نمی‌دهد. وقتی پیگیری کردیم مشخص شد آن 2بسته پوشک به شاغلان تعلق می‌گیرد و سهمیه بازنشستگان را قطع کرده‌اند، درحالی‌که شمار بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی دارای فرزند معلول شاید به 300 نفر برسد.
عباس توکلی شهمیرزادی بازنشسته سازمان تامین‌اجتماعی

چرا در قبض‌های برق همیشه بدهکاریم
درصورتحساب برق هر دوره عناوینی چون مالیات بر ارزش‌افزوده، بیمه، ‌عوارض برق، بدهی و صورتحساب وجود دارد. سؤال این است که وقتی دقیقا عین رقم ذکر شده درصورتحساب را می‌پردازیم چرا هر دوره دوباره بدهکاریم؟ در ثانی یک‌بار از حقوق ما مالیات کسر می‌شود و یک‌بار هم از قبض‌های خدماتی! این انصاف است؟
دنیامالی از تهران

بنیاد مسکن ایلام کارشناس ثبت ندارد
بیش از یک‌ماه است که منتظر استعلام سند ثبت در بنیاد مسکن ایلام هستم اما هر بار پاسخ درستی نمی‌دهند و آخرین بار گفتند که کارشناس نداریم. حتی مدیرکل اعلام کرد که مشکل خودتان است! بنیاد مسکن واقعا نباید در اداره کل استان ایلام کارشناس داشته باشد؟
علی هوبراتی از ایلام

داخل سطل‌های زباله بیشتر از بیرونش نیازمند نظافت است
داخل سطل‌های زباله پر از انواع میکروب و آلودگی است اما برای نظافت این سطل‌ها فقط هفته‌ای یک‌بار با آبپاشی دور سطل‌ها مثلا آنها را نظافت می‌کنند، درحالی‌که اصل کار، داخل سطل‌هاست که نیازمند نظافت است. بیرون سطل‌ها که زیر آفتاب است و خود آفتاب به‌گونه‌ای میکروب‌زداست.
صبایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید