• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69676
+
-

کالدرون؛ کمی تا قسمتی شاکی

کالدرون؛ کمی تا قسمتی شاکی

گابریل کالدرون از زمانی که هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفته، نشان داده انگیزه زیادی برای کار کردن دارد. او روز جمعه در پایان دیدار پرسپولیس برابر نیروی زمینی در شرایطی که می‌توانست به محل اقامت خود بازگردد، ترجیح داد به محل تمرین گروه دوم بازیکنان برود و پابه‌پای آنها تمرین کند. مثال‌هایی از این دست نشان می‌دهد او خیلی پرتحرک و باانگیزه برای تداوم بخشیدن به روند موفقیت‌های پرسپولیس به ایران آمده است. اما با این حال به‌نظر می‌رسد اقدامات طرف دیگر ماجرا، یعنی مسئولان پرسپولیس آنقدرها برای کالدرون راضی‌کننده نبوده و سرمربی آرژانتینی این روزها از مسئولان باشگاه دلخور است. به همین دلیل او سعی کرده ناراحتی‌اش را به شکل‌های مختلفی نشان دهد.
    چه‌کسی اجازه مصاحبه داده؟
سرمربی پرسپولیس در آخرین تمرین تیمش که با حضور اصحاب رسانه همراه بود، زمانی که با اصرار برای مصاحبه روبه‌رو شد پیش از شروع صحبت‌هایش گلایه کرد که بدون هماهنگی با او تمرین تیم را در این شرایط برگزار کرده‌اند و فقط 5دقیقه از زمانش را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد داد. کالدرون با انتقاد از اینکه مسئولان تیم بدون هماهنگی با او خبرنگاران را به تمرین راه داده‌اند تأکید کرد از این به بعد باید برای مصاحبه ابتدا با او هماهنگ شود.
   تا من نگفتم درهای تمرین باز نشود
گابریل کالدرون از باز شدن تمرینات پرسپولیس به روی خبرنگاران بدون هماهنگی، بسیار ناراحت است و به باشگاه اعلام کرده اگر قرار باشد تمرین پشت درهای بسته یا در حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شود، این سرمربی تیم است که باید در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد. به همین دلیل از باشگاه خواسته دیگر بدون هماهنگی با او درهای تمرین را باز نکنند.
  2بازی پشت درهای بسته
به‌نظر می‌رسد هدف سرمربی پرسپولیس از این کار فقط به باز و بسته بودن تمرینات محدود نمی‌شود. او بیشتر به‌دنبال این است که اقتدارش را به اثبات برساند و اجازه ندهد عنان کار از دست او خارج شود. سرمربی آرژانتینی دوست ندارد در همین شروع کار اقتدارش را از دست بدهد و در ادامه نیز دیگران برای تیمش تصمیم بگیرند. بنابراین سعی دارد در همین روزها و به بهانه تمرینات و بازی‌های دوستانه میخ خودش را در باشگاه پرسپولیس محکم بکوبد. در همین راستا، کالدرون برای دو بازی دوستانه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مقابل پیکان و نفت مسجدسلیمان نیز اعلام کرده که این دو بازی باید پشت درهای بسته انجام شود و هیچ‌کس نباید در ورزشگاه کاظمی حضور داشته باشد.
    بگو اردو خوب بود!
سرمربی آرژانتینی سرخپوشان از اردوی ترکیه نیز کاملا ناراضی است. او اعتقاد دارد اگر در تهران تیم را تمرین می‌داد بیشتر جواب می‌گرفت اما حضور در اردوی ترکیه و البته لغو شدن بازی‌های تدارکاتی برنامه او را حسابی عقب انداخته است. جالب اینکه همه می‌دانند کالدرون از اردوی ترکیه ناراضی است اما مسئولان باشگاه از او خواسته‌اند از این اردو تعریف کند و بگوید اردوی ترکیه اردوی خوبی بود! دستوری که کالدرون زیر بار آن نرفته و نارضایتی خودش را بروز داده است.
  مهاجم ما بهتر است
یکی دیگر از دلایل نارضایتی کالدرون نیز عدم‌جذب مهاجم خارجی است که هنوز خط حمله پرسپولیس را بلاتکلیف گذاشته است. او روز دوشنبه اعلام کرد مهاجم خارجی تیمش باید تا 48ساعت بعد در تهران حاضر شده باشد. البته گفته می‌شود طبق درخواست او این مهاجم جدید امروز (چهارشنبه) وارد تهران می‌شود تا مهلت 48ساعته کالدرون نقض نشود. گویا مهاجم اهل مالی که انتخاب خود کالدرون بوده و طی روزهای اخیر درباره‌اش صحبت می‌شد امروز به تهران می‌رسد تا درصورت موفقیت در تست‌های پزشکی و آمادگی بدنی به پرسپولیس بپیوندد. البته مسئولان پرسپولیس مدعی شده‌اند که می‌توانستند مهاجمان بهتری به ایران بیاورند اما کالدرون حسابی از این موضوع شاکی شده که چرا در انتخاب او دخالت می‌کنند. او اعتقاد دارد با جذب این بازیکن نیازهای تیمش به‌طور کلی برطرف خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید