• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69551
+
-

12700 خانه در داراب ایمن شد

این سو و آن سوی استان
12700 خانه در داراب ایمن شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب گفت: سال گذشته مقاوم‌سازی بیش از 12 هزار و 700 واحد مسکونی در این شهرستان انجام شده است.

 به گزارش ایسنا، «محمدهادی میزان» در حاشیه بازدید قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن از پروژه‌های مسکن داراب گفت: اعتبار هزینه‌شده برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی داراب در سال گذشته 165 میلیارد و 647 میلیون تومان بوده است. 

وی یادآور شد که اعتبار یادشده از محل تسهیلات ویژه و تسهیلات حوادث تامین و هزینه شده است. مدیر بنیاد مسکن داراب پرداخت 833 فقره تسهیلات بلاعوض به متقاضیانی را که تسهیلات مقاوم‌سازی و حوادث دریافت کرده‌اند از دیگر اقدامات این بنیاد اعلام کرد. 

میزان گفت: این تسهیلات در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد و اقشار کم‌درآمد با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 870 میلیون تومان قرار گرفته است. حجت‌الاسلام «محمدحسن مرادی» قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس نیز گفت: تامین مسکن نیازمندان از آرمان‌های نظام اسلامی است. 

امام جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن به عنوان آرمان نظام اسلامی، گام‌های موثری برای تامین مسکن نیازمندان برداشته است. مرادی گفت: هدف اصلی بنیاد مسکن این است تا افرادی که نیاز بیشتری به مسکن دارند در اولویت باشند و صاحب خانه شوند. 

قائم‌مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس رسالت اصلی این نهاد را کمک به محرومین و اقشار کم‌درآمد اعم از روستایی و شهری دانست و افزود: هرجا نیازمندی صاحب خانه می‌شود و باری از دوش مردم برداشته می‌شود، نتیجه کار جهادی و خدمت‌گزاری بی‌منت به مردم است که موجب افزایش رضایت مردم خواهد شد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید