• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 9 مرداد 1398
کد مطلب : 69547
+
-

دستور ویژه برای بهبود کیفیت نان درگناوه

در استان
دستور ویژه برای بهبود کیفیت نان درگناوه

فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت نان در این شهرستان گفت: همه نانوایی‌های گناوه باید به شبکه گازرسانی متصل شوند و از سوخت گاز استفاده کنند. 

به گزارش مهر، «سید علی پاک‌نژاد» در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه اظهار کرد: جلسات کارگروه آرد و نان این شهرستان به صورت منظم و مستمر تشکیل می‌شود که این امر از اعضای کارگروه جای تقدیر دارد. 

وی با تاکید بر گازسوز کردن همه نانوایی‌های گناوه افزود: با توجه به این‌که ۹۵ درصد شهر گناوه گازکشی شده است، همه نانوایی‌ها باید به شبکه گازرسانی متصل شوند و از سوخت گاز استفاده کنند. فرماندار گناوه گفت: در شهرستان فقط ۹ نانوایی تاکنون گازکشی نشده و ضروری است که این دسته از نانوایی‌هایی که از سوخت گازوئیل استفاده می‌کنند هرچه زودتر به شبکه گازرسانی متصل شوند و این کار در دستور کار کارگروه آرد و نان قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: با توجه به سکونت ۲۵۰ خانوار در محله امید گناوه و اهمیت وجود نانوایی در این محله، اولویت جابه‌جایی نانوایی‌ها در گناوه با استقرار در محله امید باشد. پاک‌نژاد با اشاره به تشکیل تعاونی زنان سرپرست خانوار گفت: برای تامین آرد مورد نیاز بانوان سرپرست خانواری که نان محلی تولید می‌کنند تعاونی تشکیل شود و این افراد شناسایی و هویت‌دار شوند و با رعایت نکات بهداشتی و سایر موارد و با کمک یکی از سمن‌ها یا خیرین و صنعت و معدن و شرکت غله هرچه سریع‌تر این تعاونی تشکیل شود. 

فرماندار گناوه درباره پاک‌سازی کانال‌های آب و آسفالت کوچه‌ها و معابر روبه‌روی نانوایی‌ها گفت: شهرداری باید در این زمینه تلاش بیشتری کند و این امر توسط کارگروه آرد و نان با همکاری شهرداری پیگیری شود. وی اضافه کرد: نان سنگک در گناوه کیفیت لازم را ندارد و با توجه به گلایه مردم از این موضوع، لازم است برای برخورد با این واحد برنامه‌‌ریزی شود. 

پاک‌نژاد با تاکید بر تلاش در جذب رضایت مردم خاطرنشان کرد: مأموران شبکه بهداشت تنها به خاطر حفظ سلامت و رضایت مردم بر اساس وظایف محوله اقدام به بازرسی از نانوایی‌ها می‌کنند. این شبکه مورد اعتماد مردم است و باید بر اساس وظیفه خود جواب اعتماد مردم را بدون رودربایستی با کسی بدهد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید