• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69469
+
-

استقبال کودکان سقزی از جشنواره نقاشی

دومین جشنواره نقاشی کودکان با موضوع «پاکبان و رویای کودکانه» و با هدف پر کردن اوقات فراغت، انجام فعالیت‌های دسته‌جمعی و شور و نشاط کودکانه در سقز برگزار شد. شهردار سقز در حاشیه این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پیاپی در امتداد جشنواره تئاتر خیابانی سقز با همکاری شورای اسلامی شهر برگزار شد. 

به گزارش ایرنا، «چیا صالحی بابامیری» با بیان این‌که شهرداری و شورای شهر سقز 3 برنامه تئاتر خیابانی، نقاشی کودکان و هه‌لپرکه را به مناسبت شورای فرهنگی سقز در نظر گرفته است، افزود: هدف از برگزاری جشنواره نقاشی کودکان شور و نشاط، پی بردن به ارزش کار پاکبانان زحمتکش و کار جمعی و فراهم کردن فضایی شاد برای کودکان بوده است.

عضو شورای شهر سقز نیز گفت: این جشنواره برای کودکان رده سنی زیر ۱۲ سال دختر و پسر برگزار شد و با استقبال بیش از ۴۰۰ کودک همراه بود. در پایان هم به تمام شرکت‌کنندگان این جشنواره جوایزی اهدا شد و جوایز ۱۰ اثر برتر نیز امروز همزمان با برگزاری جشنواره هه‌لپرکه اهدا می‌شود. 

«امیر زارع‌زاده» با اشاره به این‌که این جشنواره را 3 داور و نقاش شاخص سقزی، شلیر قدیمی، ژاله بهرامی، هما صالحی داوری کرده‌اند، تاکید کرد: 10 اثر برتر نهایی را این داوران تایید می‌کنند و آثار باید با موضوع جشنواره تطابق داشته باشند. وی از برنامه‌های فرهنگی بیشتر برای کودکان در آینده خبر داد و اضافه کرد: امسال دومین جشنواره نقاشی کودکان را برگزار کردیم و در آینده برنامه‌هایی با عنوان قصه‌گویی و برنامه‌های دیگری نیز در حوزه شورای شهر در نظر گرفته شده است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید