• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 8 مرداد 1398
کد مطلب : 69274
+
-

۹۸ روستای کوهدشت مشکل راه ارتباطی دارند

۹۸ روستای کوهدشت مشکل راه ارتباطی دارند

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کوهدشت گفت: در پی وقوع سیل امسال بیش از ۱۰۰میلیارد تومان به زیرساخت‌های راه در این شهرستان خسارت وارد شد. «محمدامین رحیمی‌مقدم» در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: در سیل فروردین امسال بیشترین خسارات به زیرساخت‌های راه و ابنیه فنی این شهرستان وارد و 32 دستگاه پل اصلی، فرعی و روستایی تخریب شد.

وی با بیان این‌که مبلغ 180میلیون تومانی که برای تعمیر ابنیه فنی شهرستان کوهدشت در امسال در نظرگرفته شده بسیار ناچیز است، افزود: طبق فهرست ‌بهای سال 97 بیش از 100میلیارد تومان به زیرساخت‌های این شهرستان خسارت وارد شده و در حال حاضر 98روستا مشکل راه ارتباطی و دسترسی دارند.

رحیمی‌مقدم با تأکید بر این‌که راهداری نهایت تلاش خود را براساس امکانات و تجهیزات موجود برای بازسازی راه‌های مناطق سیل‌زده به ‌کار بسته است، عنوان کرد: در صورت نبود اعتبار فصل تابستان را که فصل کار است از دست می‌دهیم و قادر به بازگرداندن شرایط عادی تا قبل از فصل بارش نخواهیم بود.این مسئول گفت: با پیگیری مدیر کل و کمک سازمان راهداری بخشی از کار در مناطق سیل‌زده کوهدشت انجام شده ‌است، اما برای پیشرفت امور نیازمند افزایش اعتبارات هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید