• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68305
+
-

بهسازی معابر کنگاور اعتبار گرفت

شهردار کنگاور گفت: امسال برای آسفالت معابر این شهر، بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است. به گزارش ایرنا «رامین صادقی» بودجه امسال شهرداری کنگاور را ۲۱ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمانی که سقف بودجه یک شهر در بالاترین انتظار تخصیص مصوب می‌شود، باعث می‌شود همه تلاش برای جذب بودجه‌های عمرانی و جاری صورت گیرد. 

او اضافه کرد: انتظار می‌رود با توجه به تصویب بودجه ۲۰ میلیارد تومانی پارسال و تحقق ۱۵ میلیاردی آن، امسال نیز بین ۷۰ تا ۸۰ درصد بودجه امسال محقق شود. شهردار کنگاور در ادامه با ذکر پروژه‌های عمرانی این شهر اظهار کرد: احداث بوستان شهرک آموزگار که از مطالبات بحق مردمی است، طی ۲ سال متوالی گذشته اعتباراتی از محل عمرانی برای آن در نظر گرفته می‌شد که تخصیصی صورت نمی‌گرفت.

صادقی با بیان این‌که امسال تصمیم گرفتیم از محل اعتبارات جاری شهرداری ساخت بوستان شهرک آموزگار را آغاز کنیم، عنوان کرد: برای احداث این بوستان به دلیل بافت سنگی منطقه نیاز به خاک‌‌ریزی زیادی است که در حال انجام آن هستیم.  این مسئول همچنین از انعقاد ۲ قرارداد آسفالت معابر کنگاور خبر داد و تصریح کرد: یکی از قراردادها که برای نخستین بار در کنگاور اجرا می‌شود، مربوط به ستاد بازآفرینی محلات فرسوده پایدار شهری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال است که خاص محله حسن‌آباد خواهد بود.

دیگر قرارداد آسفالت برای سطح شهر کنگاور است که با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال با بخش خصوصی منعقد شده و پیمانکار کار خود را آغاز کرده است.  شهردار اظهار امیدواری کرد که تا پایان امسال ۳۰ هزار تن آسفالت در معابر کنگاور استفاده شود. بهسازی بوستان کوهستان و اجرای مرحله دوم شهربازی، انجام عملیات ساخت بوستان معلم کنگاور در ورودی غربی شهر و بهسازی و ساماندهی بوستان عشایر کنگاور از دیگر اقداماتی بود که شهردار کنگاور به آن اشاره کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید