• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68198
+
-

ایجاد ۱۶ مرکز نیکوکاری در ساوه کلید خورد

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: ایجاد ۱۶ مرکز نیکوکاری امسال در ساوه هدف‌گذاری شده و تا پایان سال همه آنها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، «علی میرزایی» در آیین بهره‌برداری از مرکز نیکوکاری فاطمه‌الزهرا(س) در حوزه علمیه بانوان ساوه اظهار کرد: پایه‌گذاری نهادهای انقلابی با درایت و دوراندیشی امام راحل صورت گرفت و هرچه زمان می‌گذرد نگاه ژرف و تدبیر رهبر فقید انقلاب بیشتر برجسته می‌شود.
وی ادامه داد: امام راحل با دوراندیشی نهادهای حمایتی و مردمی چون کمیته امداد و بسیج را پایه گذاری کرد که امروز منشأ خدمات متعدد و موثر است.

میرزایی بیان کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری اقدامی راهبردی و کارساز است. زیرا فرهنگ خیر و احسان را در جامعه ترویج می‌کنند و پلی برای ارتباط‌گیری بیشتر خیران با جامعه است.

فرماندار ساوه عنوان کرد: پشتوانه اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) طیف‌های مردمی است و مراکز نیکوکاری علاوه بر جمع‌آوری کمک‌های شهروندان نیک‌اندیش باید در راستای کارآفرینی، آموزش، اشتغال و توانمند‌سازی جامعه هدف تلاش کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ساوه نیزدر این آیین گفت: مرکز نیکوکاری فاطمه‌الزهرا‌(س) با بهره‌گیری از ظرفیت حوزه علمیه خواهران، پنجمین کانون نیکوکاری شهر ساوه است.
«عباس محمدی هزاوه» افزود: سپردن کارها به مردم از سیاست‌های کلیدی کمیته امداد است و ایجاد مراکز نیکوکاری نیز با همین هدف دنبال شده تا هر محله دارای یک مرکز شود.

وی گفت: رویکرد عمده مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا(س)تمرکز بر مشکلات بانوان و کمک گرفتن از خیران برای رفع مشکلات این اقشار است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید