• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68184
+
-

سارق حادثه‌ساز در محمدشهر دستگیر شد

گوناگون
سارق حادثه‌ساز در محمدشهر دستگیر شد

در پی سرقت یک دستگاه خودرو پراید در محمدشهر کرج ، مالک که قصد بازپس‌گیری خودرو را داشت، جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس آگاهی البرز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو در منطقه محمدشهر کرج که منجر به مصدومیت شدید مالک خودرو و فوت وی شد، مأموران کلانتری محمدشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ «محمد نادربیگی» عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول با یک دستگاه خودرو پراید در جلوی یک دکه روزنامه‌فروشی به قصد خرید سیگار توقف کرده و پس از پیاده شدن، خودرو را به حالت روشن رها می‌کند.

وی ادامه داد: همان لحظه یک فرد رهگذر از موقعیت پیش‌آمده و غفلت راننده سوءاستفاده کرده و سوار بر خودرو، بلافاصله اقدام به فرار می‌کند که مالک خودرو در مواجهه با این صحنه بلافاصله به سمت او حرکت و خود را به قصد متوقف کردن خودرو و جلوگیری از سرقت، به در سمت راننده آویزان می‌کند.
رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: سارق بی‌توجه به این اقدام مالک خودرو، با سرعت بسیار بالا و حرکات مارپیچ حرکت و قصد متواری شدن را داشت که مالک خودرو بر زمین افتاده و از ناحیه سینه و سر به‌شدت مصدوم و سارق موفق به سرقت خودرو و فرار از صحنه می‌شود. فرد آسیب‌دیده توسط افرادی که شاهد حادثه بودند طی تماس با مرکز اورژانس به بیمارستان محمدشهر منتقل شد که با وجود تلاش تیم پزشکی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ نادربیگی ادامه داد: شناسایی سارق و کشف خودرو مسروقه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و چهره سارق شناسایی و پس از ۷۲ ساعت کار پلیسی گسترده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در بازجویی‌های کارآگاهان به جرم خود اعتراف کرد.
متهم در اعترافات خود اذعان کرد که در شب حادثه به علت مصرف مواد روانگردان شیشه حالت طبیعی نداشته است و در حال عبور از کنار دکه خودرو پراید روشن را مشاهده می‌کند که در یک لحظه وسوسه می‌شود آن را سرقت کند. متهم به اتهام قتل عمد و سرقت با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی  منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی البرز از مردم خواست تا در توقف‌های کوتاه‌مدت و حتی چندثانیه‌ای هنگام ترک خودرو، سوئیچ را برداشته و خودرو را خاموش کنند و در صورت بی‌احتیاطی و سرقت خودرو وارد عمل نشده و هرچه سریع‌تر پلیس را در جریان سرقت قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید