• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 2 مرداد 1398
کد مطلب : 68166
+
-

افزایش فعالیت گشت نامحسوس در جاده‌های یزد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای یزد گفت: با هدف ارائه خدمات مناسب، امنیت بهتر و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مسافران تابستانی، فعالیت گشت‌های نامحسوس در جاده‌های استان افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، «علی علیخانی» در حاشیه جلسه هم‌اندیشی با رئیس پلیس راه استان یزد، اداره ایمنی و ترافیک و حریم راه با محور سفرهای تابستانی و افزایش ایمنی جاده‌ها و برقراری گشت محسوس و نامحسوس و ارتقاء خدمات به مسافران افزود: همه تلاش ما بر کاهش حوادث جاده‌ای و امنیت و آرامش بیشتر مسافران است. وی اضافه کرد: در این جلسه مباحثی میان اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و پلیس راه استان مطرح و مقرر شد با افزایش تیم‌های کنترل پلیس راه و گشت‌های اداره کل راهداری نسبت به برقراری گشت‌های نامحسوس با همکاری این دو مجموعه اقدام شود.

مدیرکل راهداری یزد اظهار امیدواری کرد که با برقراری گشت‌های نامحسوس، خدمات مناسبی در راستای سفرهای تابستانی و امنیت بهتر ارائه شود.
به گفته سردار «محمدحسین حمیدی»، رئیس پلیس راه کشور، ماموران کنترل نامحسوس متشکل از نخبه‌ترین افسران مجموعه راهنمایی و رانندگی هستند که پس از گذراندن آموزش‌های تخصصی لازم در این زمینه به خدمت گرفته شده‌اند. گشت‌های نامحسوس موظف هستند زمانی که قصد متوقف کردن خودروی متخلفی را دارند از چراغ گردان خودرو استفاده کنند و موظف به نشان دادن کارت شناسایی به راننده هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید