• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 1 مرداد 1398
کد مطلب : 67738
+
-

تور رایگان اردبیل‌گردی برای بانوان

با مسئول
تور رایگان اردبیل‌گردی برای بانوان

شهردار اردبیل از برگزاری تور رایگان اردبیل‌گردی ویژه بانوان همزمان با بزرگداشت هفته اردبیل خبر داد. به گزارش مهر، «حمید لطف‌اللهیان» گفت: در هفته اردبیل (4 تا 10 مرداد) با هدف معرفی جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی این شهر به بانوان، تور رایگان اردبیل‌گردی برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که فرهنگسرای بانوان آماده برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری متعددی در روز اردبیل است، افزود: طرح «پارک گام» نیز در قالب پیاده‌روی دور دریاچه شورابیل با هدف توسعه ورزش‌های همگانی و ارتقای سلامت شهروندان در هفته اردبیل برگزار خواهد شد.

شهردار اردبیل همچنین از رونمایی نشان «بانو» در محوطه پارک بانوان خبر داد و گفت: برنامه‌های متنوع شاد و فرهنگی برای کودکان نیز در هفته اردبیل در فرهنگسرای بانوان برگزار می‌شود.

این مسئول همچنین با اشاره به افتتاح پیست اسکیت بانوان و سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل بیان کرد:‌ سالن سرپوشیده چمن مصنوعی شهرداری اردبیل با مشارکت بخش خصوصی و با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی احداث شده است.

وی به افزایش برنامه‌های فرهنگی در اردبیل اشاره کرد و گفت: «یکشنبه‌های سلامت»، «سه‌شنبه‌های مهدوی» و «پنجشنبه‌های شاد» عناوین برنامه‌هایی هستند که در مراکز فرهنگی شهرداری در حال اجرا بوده و این برنامه‌ها در هفته اردبیل پررنگ‌تر خواهند شد.

تاریخ و فرهنگ؛ هویت فرهنگی؛ فرهنگ، هنر و ادب؛ اعتلای فرهنگی و مسئولیت اجتماعی؛ توسعه پایدار؛ اردبیل، صفویه، بنیانگذار وحدت ملی و نیز کودک و نوجوان عناوین هر یک از 7 روز هفته اردبیل به ترتیب هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید