• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67370
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/P43z
+
-

صدای استان‌ها

صدای استان‌ها
صدای استان‌ها






پارکینگ برای 45 متری گلشهر
از شهرداری منطقه 5 تقاضا داریم برای بلوار 45 متری گلشهر، محدوده درختی تا اتوبان، یک پارکینگ طبقاتی بسازند تا از شلوغی این منطقه جلوگیری شود. این منطقه به صورت شبانه روزی درگیر ترافیک سنگین و آزاردهنده است. ساخت پارکینگ بخش زیادی از این ترافیک را کنترل خواهد کرد.

وطن‌دوست از البرز

نظارت بر عابربانک‌های خصوصی
تعداد عابربانک‌هایی که از سوی افراد عادی خریداری و در مغازه‌ها نصب می‌شود، در تبریز رو به فزونی است. اما اغلب این عابربانک‌ها قدیمی و کهنه‌اند و گاه عملکرد خوبی ندارند.
احمدی‌وند از آذربایجان ‌شرقی

سد معبر مغازه‌داران
برخی مغازه‌داران سردشت با گذاشتن مانع مقابل در مغازه خود مانع پارک کردن خودرو در این محل‌ها می‌شوند. طبق قانون بستر پیاده‌رو و خیابان متعلق به شهرداری است و صاحب مغازه حق انجام این کار را ندارد.
اشرفی از کردستان

 افزایش غیرمنطقی کرایه مسکن در اردبیل
پارسال با 25 میلیون تومان خانه‌ای را که در آن ساکن هستم رهن کردم، اما امسال صاحبخانه برای رهن آن 75 میلیون تومان می‌خواهد. یک کارگر در این گرانی با 4 سر عائله چقدر می‌تواند در یک سال پس‌انداز کند؟
احمدیان از اردبیل

مشکلات پارک پرستار
پارک پرستار یک نوار سبز واقع در شهرک دانشگاه است که به دلیل کمبود پارک در این منطقه، بسیار مورد توجه خانواده‌هاست. فضای بازی این پارک بسیار کوچک، تاریک و محروم از خدمات است. تاب و سرسره در این محوطه نصب شده است، اما صندلی برای نشستن والدین وجود ندارد. روشنایی بسیار کم است. همچنین حصارکشی برای جلوگیری از ورود بچه‌ها به خیابان ضروری است.
یک شهروند ساکن شهرک دانشگاه از یزد

نبود امکانات رفاهی و تفریحی
اهالی شهرستان برازجان به دلیل نبود امکانات رفاهی و تفریحی در تنگنا قرار دارند. از مسئولان تقاضا داریم با فراهم کردن این امکانات برای جوانان از بروز جرم در این شهرستان جلوگیری کنند.
فرهمند از بوشهر

تجمع دست‌فروشان در بلوار زرهی
جمع‌آوری دست‌فروشان و خودروهای عرضه‌کننده میوه و تره‌بار در بلوار زرهی شیراز بسیار ضروری است.
حقیقت از فارس

مسیر ویژه دوچرخه‌سواری
از مسئولان شهری و ورزشی زنجان تقاضا دارم مسیر مناسب و ویژه‌ای را برای رفت‌وآمد دوچرخه‌سواران در شهر در نظر بگیرند. این طرح در پارک‌ها به‌راحتی قابل اجراست.
سامانی از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید