مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش میکنیم خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی بهصورت غیرحضوری و با کیفیت مناسبتر به بیمهشدگان و مستمری بگیران ارائه شود.
مصطفی سالاری در گفتوگو با ایرنا درباره برنامههای آینده توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی افزود: رویکرد ما در سازمان تامین اجتماعی در راستای افق خدمات غیرحضوری است و در این راستا کیفیت را بیشتر از کمیت درنظر داریم.
هماکنون بیش از ۶٠نوع خدمت برای ارائه به بیمهشدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بهصورت غیرحضوری وجود دارد که قرار است طبق برنامهریزیها و اقدامات انجام شده این خدمات در آینده به ٢٠٠خدمت برسد.
کیفیت خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی افزایش مییابد
در همینه زمینه :