• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67364
+
-

کیفیت خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی افزایش می‌یابد


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تلاش می‌کنیم خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری و با کیفیت مناسب‌تر به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران ارائه شود. 
مصطفی سالاری در گفت‌وگو با ایرنا درباره برنامه‌های آینده توسعه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی افزود: رویکرد ما در سازمان تامین ‌اجتماعی در راستای افق  خدمات غیرحضوری است و در این راستا کیفیت را بیشتر از کمیت درنظر داریم.
هم‌اکنون بیش از ۶٠نوع خدمت برای ارائه به بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی به‌صورت غیرحضوری وجود دارد که قرار است طبق برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده این خدمات در آینده به ٢٠٠خدمت برسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید