• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67261
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/D4gn
+
-

پاکسازی قزلحصار از معتادان متجاهر

پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با اجرای یک طرح ضربتی معتادان متجاهر و تعدادی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر را در منطقه قزلحصار کرج دستگیر و جمع‌آوری کرد.
سرهنگ «علی عسگری» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در گفت‌وگو با ایرنا گفت: در اجرای این طرح که در منطقه قزلحصار کرج اجرا شد، مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه و شیره کشف شد.
همچنین در اجرای این طرح ۱۱ توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر، ۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۲ واحد خصوصی نیز پلمب شد.

در بازرسی از محل سکونت توزیع‌کنندگان مواد مخدر ۶ عدد ترازو و ۳۵ عدد پایپ به دست آمد.
عسگری یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ اعتیاد به مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.
طرح‌های پاک‌سازی در مناطق آلوده استان البرز درحال اجراست و به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی‌آباد و ملک‌آباد با برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا 
می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با تاکید بر این موضوع که برای ریشه‌کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به‌ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن
 شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید