• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67165
+
-

لزوم ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در دیدار مدیر کل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای استان اردبیل بر لزوم ایمن‌سازی محورها و حذف نقاط حادثه‌خیز، نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل ‌و ‌نقل کالا و مسافر و رعایت قانون در محورهای مواصلاتی استان اردبیل تاکید کرد.  

به گزارش فارس، «عبدالله طباطبایی» گفت: حضور مستمر گشت‌های پلیس و راهداری در جاده‌های استان در کنار سایر اقدامات فرهنگ‌سازی رانندگی، هوشمند کردن جاده‌ها و بحث‌های زیرساختی باعث کاهش تلفات و تصادفات خواهد شد. 

وی با بیان این‌که برای رشد و توسعه همه جانبه استان اردبیل همه باید در میدان عمل با همه توان تلاش کنند افزود: تشکیلات قضایی استان در کنار سایر دستگاه‌ها از سرمایه‌گذاران برای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت می‌کند. مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل هم در این دیدار حفظ حریم راه را خط قرمز راهداری عنوان کرد و گفت: در 3 ماه نخست امسال، راهداران پرتلاش توانستند از 85 مورد تجاوز به حریم و ساخت‌و‌ساز غیرمجاز با قاطعیت جلوگیری کنند.

 «علی رحمتی» به فعالیت 146 شرکت حمل و نقل کالا و مسافر در استان اشاره کرد و افزود: سالانه بیش از 3 میلیون و 600 هزار تن کالا و حدود 2 میلیون مسافر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر جابه‌جا می‌شود. وی با اشاره به اقدامات اصلاحی برای رفع نقاط حادثه‌خیز بیان کرد: از 25 نقطه حادثه‌خیز شناسایی‌شده در محورهای مواصلاتی استان 8 مورد اصلاح شده ‌و 8 نقطه در حال اقدام است. 9 مورد دیگر نیز پس از ابلاغ اعتبار در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید