• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67131
+
-

حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در اردبیل

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای حمایت سرمایه‌گذاران خارجی بخش خصوصی خبر داد.  

به گزارش تسنیم، «حسین پیرموذن» گفت: با حمایت جدی بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در استان سرمایه‌گذاران خارجی بخش خصوصی در اردبیل حمایت ویژه می‌شوند و با توجه به اعلام آمادگی مناسب سرمایه‌گذاران بدون شک آینده‌ خوبی برای توسعه استان در انتظار است.

وی با اشاره به این‌که صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی تسهیلات سرمایه در گردش دریافت می‌کنند بیان کرد: باید مدیران بانک‌ها در این زمینه نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند تا شرایط خوبی برای استان رقم زده شود که لازمه‌اش همکاری گسترده و قابل‌توجه مسئولان و دستگاه‌های مرتبط است.

پیرموذن افزود: همایش گردشگری کشورهای عضو اکو نیز شرایط و بسترهای مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران و ایجاد رغبت برای سرمایه‌گذاری آنان فراهم کرد و خروجی‌های مناسبی به دنبال داشت که می‌توان به طرح‌های حوزه سلامت گردشگری و معرفی قابلیت‌های استان اشاره کرد. 

افزایش تعداد گردشگران و اهمیت دادن به توسعه برنامه‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری نیازمند توسعه و حمایت همه‌جانبه است که همگام با گردشگری سلامت می‌تواند آن‌طور که باید و شاید خروجی‌های مناسبی به دنبال داشته باشد و قابلیت‌های خوبی از خود بر جای بگذارد.

این مسئول تاکید کرد: انتظار ما از مسئولان و بانک‌های عامل این است که در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی نهایت همکاری و مشارکت را با ما داشته باشند و در توسعه اقتصاد استان با ما همگام باشند تا بتوانیم با رفع موانع و مشکلات در توسعه استان نیز به اهداف خود دست یابیم و مشکلات را از سر راه برداریم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید