• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 30 تیر 1398
کد مطلب : 67119
+
-

گره کور ترافیک در مقابل بیمارستان دهدشت

توقف تاکسی‌ها مقابل ورودی بیمارستان دهدشت، تردد خودروهای حامل بیمار را با مشکل مواجه کرده است

در شهر
گره کور ترافیک در مقابل بیمارستان دهدشت

بیمارستان دهدشت به عنوان بزرگ‌ترین مرکز درمانی 4 شهرستان، روزانه پذیرای بیماران زیادی است که برای پیگیری وضعیت سلامت جسمانی خود مراجعه می‌کنند.

به گزارش فارس، بار ترافیک ورودی این بیمارستان با روح و روان بیماران و همراهان بازی می‌کند؛ ترافیکی که با پارک غیرقانونی برخی خودروهای تاکسی تلفنی و تاکسی‌ها راه را بر ورود و خروج به‌موقع آمبولانس اورژانس و خودروهای حامل بیمار مسدود کرده است.

مشکل از آنجا آغاز می‌شود که برای ورود به بیمارستان و اورژانس یک در ورودی مشترک وجود دارد و دقیقا جلو این در ایستگاه تاکسی خط بیمارستان شده است؛ جایی که باید توقف مطلقا ممنوع باشد. 
راه‌اندازی خودسرانه ایستگاه تاکسی در این محل نه‌تنها باعث ترافیک و اختلال در رفت و آمد خودروهای حامل بیمار می‌شود، بلکه این بیمارستان در معرض آلودگی صوتی تاکسی‌هایی است که برای سوار کردن مسافر با بوق زدن‌های بی‌جا آرامش را از بیماران سلب می‌کنند.

این در حالی است که تاکسی تلفنی روبه‌روی بیمارستان هم در رقابت با تاکسی‌ها برای جابه‌جایی مسافران جلو بیمارستان صف کشیده و بار ترافیک را سنگین‌تر کرده است.
رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در این باره گفت: پارک کردن تاکسی‌ها مقابل در ورودی بیمارستان و اورژانس مدت‌ها است گریبان‌گیر این مرکز درمانی است. 

«محمدطاها خادمی» تصریح کرد: این مشکل را بارها به تاکسیرانی گزارش دادیم، اما همچنان به این کار غیرقانونی ادامه می‌دهند. وی گفت: پارک کردن تاکسی‌ها جلو بیمارستان مانع خدمات‌رسانی به‌موقع به بیماران می‌شود. 

خادمی با بیان این‌که رساندن بیمار و مجروحان به اورژانس از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود گفت: در حالی که در زنده ماندن یک مصدوم یا بیمار ثانیه‌ها اهمیت دارند، رانندگان تاکسی‌های این مسیر برای نجات یک بیمار همکاری نمی‌کنند. انتظار می‌رود شورای ترافیک با بررسی جوانب و اهمیت موضوع این معضل را بررسی کند و اقدامات لازم را انجام دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید