• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 29 تیر 1398
کد مطلب : 66854
+
-

جرائم بیمه‌ای واحدهای تولیدی آذربایجان‌‌غربی بخشوده می‌شود

کارفرمایان کارگاه‌های تولیدی آذربایجان ‌غربی که جرائم بیمه‌ای آنها قبل از سال 96 است با ارائه مدارک لازم به سازمان تأمین اجتماعی از بخشودگی جرایم طبق آیین‌نامه جدید برخوردار می‌شوند.

سرپرست سازمان صمت آذربایجان‌غربی با اعلام این خبر به ایرنا گفت: واحدهای مورد تأیید با نظر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی می‌توانند از مزایای بخشودگی جرایم استفاده کنند.

«محمد دهقان» افزود: دریافت تأییدیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی یکی از اصول اساسی برای برخورداری از بخشودگی بیمه‌ای است. این طرح از ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ اجرایی شده و به مدت 3 ماه ادامه دارد و کارفرمایان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: رفع موانع تولید، ایجاد انگیزه در سرمایه‌گذار، رونق تولید و اشتغال‌زایی بیشتر و حمایت از تولیدکننده ایرانی از عمده اهداف طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای است. دهقان با اشاره به این‌که تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، فعال‌سازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهای نیمه‌فعال از اهداف مهم سازمان طی سال جاری است گفت: حمایت از ۱۷۶ واحد صنعتی و تولیدی از برنامه‌های این سازمان است. ۶۷ طرح نیمه‌تمام، ۵۴ واحد راکد و ۵۵ واحد نیمه فعال جز این واحدها هستند.

این مسئول با بیان این‌که 6720 میلیارد ریال تسهیلات برای راه‌اندازی و حمایت از این واحدها نیاز است اظهار کرد: ۲۸۵ میلیارد ریال برای پرداخت به ۱۳ واحد تولیدی صنعتی آذربایجان ‌غربی مصوب شده است تا این واحدها به چرخه تولید وارد شوند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید