• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66614
+
-

مسجدسلیمانی‌ها با وجود زمین‌های مرغوب، در دره‌ها زندگی می‌کنند

نماینده مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ۸۵ هکتار زمین مرغوب در این شهر، مردم در دره‌ها زندگی می‌کنند. به گزارش تسنیم «علی‌عسکر ظاهری» در جلسه ستاد بحران شهرستان مسجدسلیمان با بیان این‌که در حال حاضر گرمای هوا شرایط زندگی مردم را سخت‌تر می‌کند، اظهار کرد: زندگی مردم در بافت فرسوده در چنین شرایطی دشوار است.

وی افزود: 7 هزار نفر برای پر کردن فرم بازدید منزل به بنیاد مسکن مراجعه کرده و گزارش تخریب منازل را ارائه داده‌اند. این نماینده با بیان این‌که توسعه و عمران در شهرستان مسجدسلیمان چندان محقق نشده است، گفت: 22 یا 23 اداره در زلزله اخیر آسیب‌دیده‌اند که 4 مورد آنها وضعیت بدتری دارند و نمی‌توانند به مردم خدمات بدهند.

ظاهری با اشاره به این‌که 16 مدرسه شهرستان مسجدسلیمان در حال حاضر در خطر تخریب هستند، ادامه داد: دانش‌آموزان امکان تحصیل در این مدارس را ندارند. نماینده مسجدسلیمان با بیان این‌که اداره کل بنیاد مسکن تا مدت‌ها باید پاسخگوی مردم شهرستان مسجدسلیمان باشد، گفت: خانه‌های مردم آسیب جدی دیده‌اند و مدیریت بحران باید تمام منابع اعتباری زلزله شهرستان مسجدسلیمان را در مرحله اول برای برطرف کردن مشکل اسکان به کار بگیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید