• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 25 تیر 1398
کد مطلب : 66233
+
-

ساخت راه دسترسی به دریاچه نمک متوقف شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان این‌که ساخت راه دسترسی دریاچه نمک باعث جذب سرمایه‌گذاران و رونق اقتصادی می‌شود گفت: ساخت راه دسترسی به علت مطالعات زیست‌محیطی متوقف‌ شده است.

«محمود سیجانی» در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اهمیت ایجاد راه دسترسی دریاچه نمک قم اظهار کرد: این دریاچه موقعیت استراتژیک دارد که رونق آن می‌تواند گام مهمی در رونق اقتصادی و گردشگری استان باشد.
وی با تأکید بر این‌که محیط‌ زیست به علت وجود برخی مخاطرات زیست‌محیطی و فراوری‌ها در حال انجام مطالعات است اضافه کرد: مطالعات جامعی برای فراوری و مباحث گردشگری در مورد دریاچه نمک انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ساماندهی واحدهای تولیدی غیرمجاز در قم را مورد توجه قرار داد و افزود: تعدادی از این واحدها در بیرون از شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند که 2 راه در برخورد با آنها داریم. نخست با ارائه زمان جابه‌جایی آنها را پیگیری کنیم و دوم با توجه به ایجاد رقابت‌های منفی و نداشتن هیچ تعهدی جلوی آنها گرفته شود.

سیجانی ساماندهی صنوف تولیدی استان را یکی از برنامه‌های سال جاری دانست و گفت: برخی از صنوف تولیدی استان امسال بازسازی و نوسازی می‌شوند. همچنین مقدمات انتقال آنان به شهرک‌های صنعتی نیز انجام می‌شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید