• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65837
+
-

صدای استان‌ها

   بهداشت ضعیف شیخ‌آباد
فاضلاب شیخ‌آباد یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که از سال‌ها پیش بین شهرداری‌های منطقه 2 کرج و فردیس لاینحل مانده است. خانه‌های این محدوده 40 -30 متری هستند و شرایط حفر مجدد چاه را ندارند و سال‌هاست فاضلاب آنها در کوچه و خیابان جمع می‌شود. علاوه بر بوی بد و آلودگی ناشی از فاضلاب، موش‌های بزرگی در منطقه دیده می‌شوند و کمتر خانه‌ای است که موش در آن وجود نداشته باشد.
محمد رسولی از البرز

   سرعت‌گیرهای بدون علائم هشداردهنده
سرعت‌گیرهای نقده مجهز به علائم هشداردهنده مانند چراغ‌های چشمک‌زن نیستند. این سرعت‌گیرها در تاریکی شب اصلا مشخص نیستند. نبود این علائم همواره موجب خسارت دیدن رانندگان می‌شود.
شیخی از آذربایجان‌ غربی

   آسفالت نامناسب در میبد
کیفیت آسفالت معابر در میبد مناسب نیست. شورای شهر و شهردار جدید باید اعتبار قابل‌توجهی را برای مرمت معابر این شهر در نظر بگیرند. 
یک شهروند از یزد

    مزاحمت نخاله‌های ساختمانی برای مردم
برخی از مالکان منازل در شیراز هنگام ساخت‌و‌ساز، در جمع کردن مصالح و نخاله‌های ساختمانی از معابر کوتاهی می‌کنند.
ترابی از فارس

   شنا در سد
با این‌که هر سال به شهروندان توصیه می‌شود در سد شنا نکنند، اما به دلیل ناآگاهی و سهل‌انگاری باز هم شاهد غرق شدن افراد در سدها هستیم.
اکبری از زنجان

   مشکلات جاده تویسرکان
بخشی از جاده تویسرکان شب‌نما، گاردریل و خط‌کشی ندارد و هر لحظه امکان دارد رانندگان و به‌ویژه گردشگران از جاده منحرف شوند. مسئولان بدانند علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد. برای مثال چند روز گذشته در جاده شیراز، جاده دوطرفه بدون علامت و چراغ به یک‌طرفه تبدیل و باعث مرگ خانمی شد. 
حسنوند از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید