• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65642
+
-

ملوان بندرانزلی و بدهی ۱۸ میلیارد تومانی

فرماندار بندرانزلی با بیان این‌که تیم ملوان بندرانزلی بیش از ۱۸ میلیارد تومان بدهی دارد و مبلغ ۸۵ هزار دلار نیز به مربی و ۳۰ هزار دلار به یک بازیکن خارجی بدهکار است، گفت: در هیچ جای قانون تیم‌داری جزو وظایف فرماندار نیست، اما با تمام وجود وارد میدان شدم و تلاش کردم تا با همراهی دیگر مسئولان شهرستان قدمی برای رفع مشکلات این تیم پرافتخار بردارم.

به گزارش ایسنا «اسماعیل حیدری آزاد» اظهار کرد: زمان حضور مالک قبلی تلاش‌های بسیاری برای کمک به باشگاه ملوان بندرانزلی از جمله اخذ مجوز و کارت بازی برای 6 بازیکن، پیگیری آزادسازی 2 خودرو توقیفی مالکان قبلی از منطقه آزاد انزلی برای پرداخت قسمتی از حقوق بازیکنان، هماهنگی با صداوسیمای مرکز گیلان برای پوشش پخش مستقیم مسابقات ملوان علی‌رغم بدهی تیم به صداوسیما انجام شد.

وی ادامه داد: زمان نبود مالک و در بازی‌های باقیمانده، پیگیری و تامین اعتبار برای پروازهای تیم ملوان و اعزام به مسابقات، حمایت از تیم در مسابقات با اقداماتی همچون تامین هتل و محل اسکان و پذیرایی تیم در بوشهر و غیره انجام شد.

فرماندار بیان کرد: پس از پایان مسابقات نیز لحظه‌‌ای از موضوعات و مشکلات تیم ملوان غافل نبودم و در نگرانی‌ها و اضطراب مردم و هواداران تیم سهیم بودم با این تفاوت که هواداران هر کدام به تنهایی نگران وضعیت ملوان هستند ولی بنده به اندازه تمام شهرستان نگران وضعیت ملوانان هستم و نگرانی‌های دیگر مسئولان شهرستان کمتر از هواداران نیست.

حیدری آزاد ادامه داد: بدهی عظیم تیم، انباشتی از بدهی سال‌هایی است که با بی‌برنامگی و نبود مدیریت صحیح باشگاه به میزان آن افزوده و امروز مشکل‌ساز شده است.

وی بیان کرد: تاکنون به صورت حضوری و مکاتبه‌ای پیگیر رفع مشکلات ملوان از سوی وزیر ورزش و جوانان، شورای تامین استان، مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل منطقه آزاد انزلی بوده‌ام. 

فرماندار گفت: رفع مشکلات چند دهه ملوان بندرانزلی در مدت زمان کوتاه، کار بسیار سختی است و حل تمام مشکلات به تامین اعتبار و نقدینگی بستگی دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: در شرایطی که دولت تدبیر و امید از یک طرف با شدیدترین تحریم‌ها مواجه است و فروش نفت و درآمدزایی دولت به حداقل رسیده و از سوی دیگر با خسارت‌های شدید ناشی از بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و غیره مواجه شده، تامین اعتبار به سختی انجام می‌شود. از طرفی دولت با ممنوعیت قانونی کمک به تیم‌های ورزشی مواجه شده است.

حیدری‌آزاد بیان کرد: در این شرایط بنده و دیگر مسئولان شهرستان از جمله اعضای شورای تامین و نماینده بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، به هر طریق ممکن علاوه بر پیگیری این موضوع از دولتمردان تدبیر و امید، دنبال جذب سرمایه‌گذار برای انتقال مالکیت باشگاه ملوان بندرانزلی یا اسپانسر برای تامین هزینه‌های آن هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید