• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 23 تیر 1398
کد مطلب : 65600
+
-

جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی در انزلی

نخستین جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور در ۳۰ رشته ورزشی با حضور ۴۰۰ ورزشکاران در دو بخش مردان و زنان برگزار شد

اخبار شمال
جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی در انزلی

 نخستین جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار در بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در این مراسم با اشاره به مشارکت اداره کل بنادر و دریانوردی استان در برگزاری هرچه بهتر این جشنواره اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها به منظور مشارکت و حضور پرشور مردم و ایجاد نشاط و شادابی است.

«مریم بخشی» افزود: هیچ جشنواره‌ای فقط با حضور مسئولان و بدون حضور مردم لذت و جذابیت ندارد.

وی بندرانزلی را مدال‌آور‌ترین شهر گیلان دانست و بیان کرد: ورزشکاران بندرانزلی علاوه بر افتخارآفرینی در رقابت‌های ملی، بارها پرچم ایران اسلامی را در مسابقات بین‌المللی به اهتزاز درآورده‌اند و استان هم جایگاه ویژه‌ای در ورزش کشور دارد.

مدیرکل اداره بنادر و دریانوردی گیلان نیز هدف این اداره از برگزاری جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی را حفظ و ارتقای سلامت جامعه ورزش گیلان عنوان و اظهار کرد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نقش بسزایی در ایجاد شادی و نشاط در مردم دارد.

«حمیدرضا آبایی» با بیان این‌که نخستین جشنواره ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور در مجموعه گردشگری، مسافری و دریایی مارینا برگزار شده، افزود: در این جشنواره مردم گیلان و به‌ویژه گردشگران با محیط دریایی و زیرساخت‌های انزلی آشنا شده و فضا برای سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها فراهم است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های گردشگری دریایی دیگر در مجتمع بندری انزلی یادآور شد: پیاده‌رو و طرح ایجاد مبلمان شهری روی موج‌شکن غربی بندرانزلی در راستای تعامل شهر و بندر با محیطی امن و مفرح برای استفاده و بهره‌برداری شهروندان و گردشگران ورودی به بندرانزلی در حال تکمیل است که در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 در حاشیه این جشنواره از «فرشید سلمانپور» که به تازگی توانسته رکورد گینس را در پارو زدن بر روی پدل بورد ارتقا دهد، با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

نخستین جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی و هوایی شمال کشور با استقبال علاقه‌مندان و در ۳۰ رشته ورزشی با حضور بیش از ۴۰۰ تن از ورزشکاران در دو بخش مردان و زنان در رده‌های سنی مختلف با همکاری هیئت انجمن‌های ورزشی استان گیلان در حوضچه آرامش مارینای بندرانزلی برگزار شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید