• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 22 تیر 1398
کد مطلب : 65529
+
-

سردرگمی برقی در پردیس باغ‌کتاب

تماشاگرانی که در ساعات پایانی شب چهارشنبه گذشته در سالن‌های انتظار و نمایش پردیس سینمایی باغ‌کتاب در حال تماشای فیلم یا منتظر شروع سانس بعدی بودند، با قطع برق مجبور شدند از در پارکینگ مجموعه از ساختمان تاریک و گرم باغ‌کتاب خارج شوند.
به گزارش همشهری، این اتفاق از آنجایی آغاز شد که مسئولان باغ‌کتاب عنوان کردند ساعت کاری مجموعه ساعت 22است و از ساعت 22به بعد مجموعه فعالیتی ندارد؛ این در حالی است که پردیس‌های سینمایی باغ‌کتاب که به‌صورت خصوصی اداره می‌شوند و 4سال قرارداد فعالیت با مدیریت فعلی را دارند، تا نیمه‌شب در سالن‌های سینمایی، برنامه نمایش فیلم دارند.
مسئولان باغ‌کتاب از مدیران پردیس سینمایی این مجموعه خواسته‌اند که از شنبه آینده بعد از ساعت ۲۲ سانسی نداشته باشند و در ساعت تعطیلی باغ‌کتاب، سالن‌های سینمایی این مجموعه هم تعطیل شوند. این در حالی است که پردیس‌های این مجموعه بنابر گفته روابط عمومی تا ساعاتی پس از نیمه‌شب می‌توانند فروش بلیت و نمایش فیلم داشته باشند.
غلامرضا فرجی درباره وضعیت اکران فیلم‌ها در پردیس سینمایی باغ‌کتاب تهران در گفت‌وگویی با ایسنا عنوان کرد: «اداره سینماهای سراسر کشور براساس دستورالعمل ابلاغ شده وزارت ارشاد است و همه سینماها مکلف به اجرای آن هستند. سینمای باغ‌کتاب هم همانند دیگر سینماها موظف است طبق همان دستورالعمل به مخاطبان خدمات ارائه دهد.» وی یادآور شد: «صدور حواله شورای صنفی نمایش طبق نظام‌نامه اکران، سینمادار را موظف می‌کند تا براساس سانس تعریف شده، میزبان مخاطب باشد و خارج از موارد فوق تخلف محسوب می‌شود و تخلف گزارش شده هم در شورای صنفی نمایش بررسی خواهد شد.» شنیده‌ها حاکی از این است که مجموعه پردیس‌های باغ‌کتاب تلاش می‌کنند با رایزنی‌هایی که با مدیریت شهری دارند، ساعت کار سینما را افزایش بدهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید