• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 19 تیر 1398
کد مطلب : 65023
+
-

طرح‌های آب‌رسانی روستایی اعتبار می‌خواهد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل طرح‌های آب‌رسانی به ۱۶ تک‌روستا و ۱۱ مجتمع روستایی، به ۵۷۰ میلیارد ریال اعتیار نیاز است.

«سهراب بهرامی» در گفتوگو با ایرنا افزود: از سال ۹۴ تاکنون ۲۳مجتمع آب‌رسانی در استان اجرا شده که ۱۲ مجتمع از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و ۱۱ مجتمع نیز در حال اجراست. وی ادامه داد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این ۱۱ مجتمع به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. بهرامی تصریح کرد: همچنین در خصوص آب‌رسانی به ۶۳ تک‌روستا در استان از محل صندوق توسعه ملی اعتباراتی به استان تخصیص داده شده که عملیات اجرایی ۱۶ روستا نیمه‌تمام مانده و تکمیل آن به ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری، بهره‌برداری از ۲ طرح آب‌رسانی در سال ۹۸ را از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: طرح آب‌رسانی خان‌میرزا با پوشش ۳۴ روستا و ۴۷ هزار نفر جمعیت و طرح آب‌رسانی مجتمع سیبک بروجن با پوشش ۵ روستا و ۱۴ هزار نفر جمعیت تکمیل شده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد. بهرامی، اعتبارات مصوب ملی سال گذشته این شرکت را ۲۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان، ۱۹۳ میلیارد و ۴۴۰میلیون ریال تخصیص داده شده و از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار استانی، ۱۴۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت. هم‌اینک از ۸۰۰ روستا و آبادی دارای سکنه در چهارمحال و بختیاری، ۶۰۰ روستا در قالب ۸۹ هزار مشترک به شبکه آب‌رسانی متصل هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید