• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64733
+
-

انتقال رسمی کارخانه ماشین‌سازی تبریز به مالک جدید

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی: کارگران این واحد بزرگ صنعتی، معوقات حقوق و دستمزد ندارند

طی مراسمی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگان کارکنان فولاد و مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، واگذاری مالکیت کارخانه ماشین‌سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد انجام شد.  

به گزارش ایسنا، «میرهادی قره‌ سیدرومیانی» معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، در آیین واگذاری کارخانه ماشین‌سازی تبریز به صندوق بازنشستگی فولاد با بیان این‌که وضعیت این کارخانه‌ در سال‌های گذشته به یکی از دغدغه‌های مردم منطقه تبدیل شده بود اظهار کرد: این مهم در سایه مطالبه‌ اقشار مردم و توجه به آن انجام گرفته است.

 نگاه وزارتخانه به این کارخانه برای رونق هرچه بهتر بوده تا بتواند به قله‌های رفیع صنعت در عرصه ملی و بین‌المللی بازگردد.

«محمدجواد عسگری» مدیرعامل صندوق فولاد، هم با اعلام این‌که با این واگذاری دغدغه‌های مردم رفع می‌شود و آرامش به حوزه کارگری برمی‌گردد عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای حراست و حفاظت از نیروی کار و حفظ کرامت انسانی انجام می‌دهیم، چراکه منابع انسانی را سرمایه خودمان می‌دانیم. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی هم با تأکید بر این‌که صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد باید با به‌کارگیری مدیران تحول‌گرا زمینه توسعه روزافزون ماشین‌سازی تبریز را فراهم کند گفت: در ماه‌های اخیر، کارگران کارخانه ماشین‌سازی تبریز معوقات حقوق و دستمزد نداشتند و هم‌اکنون 1200 کارگر در آن مشغول به کار هستند.

«میراحد حسینی» با اشاره به ظرفیت موجود کارخانه ماشین‌سازی تبریز عنوان کرد: در حال حاضر، کارخانه ماشین‌سازی کمتر از ظرفیت واقعی و اسمی خود فعالیت دارد، ولی با توجه به وضعیت این صنعت، بستر کار زیادی برای کارخانه ماشین‌سازی و افزایش تولید در آن وجود دارد که با برنامه‌‌ریزی، تحقق آن دور از دسترس نیست و حتی زمینه توسعه هرچه بیشتر آن نیز وجود دارد.

امید است با تغییر و تحول مدیریتی در کارخانه ماشین‌سازی تبریز شرایط بهتری بر فعالیت‌های این کارخانه حاکم شود. وی با اعلام آمادگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برای پیگیری مشکلات کارخانه ماشین‌سازی تبریز تاکید کرد: این اداره کل همچون گذشته برای توسعه هرچه بهتر در کنار این کارخانه قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید