• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64641
+
-

۵ مدال؛ ارمغان دوندگان گلستان از جام کازانف

اخبار شمال
۵ مدال؛ ارمغان دوندگان گلستان از جام کازانف

 دوندگان گلستان، بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی کازانف قزاقستان را با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۳ برنز به پایان رساندند.

به گزارش ایسنا «آیلین بابکی» در ماده پرش ارتفاع با عبور از مانع 75/1متری به مقام سوم دست یافت و به مدال برنز رسید. در ماده ۱۰۰ متر بانوان «حمیده اسماعیل‌نژاد» به مقام سومی رسید و مدال برنز گرفت.

تیم امدادی ۴ در ۱۰۰ متر بانوان ایران نیز با ترکیب «حمیده اسماعیل‌نژاد»، «الناز کمپانی»، «آیلین بابکی» و «جواهر زمانی» به مدال برنز دست یافتند. در ماده پرش سه گام مردان «سید مبین مداحی» چهارم شد و «حمیدرضا کیا» دیگر پرنده منتخب ایران نیز در جایگاه پنجم ایستاد.

در ماده پرش سه گام بانوان نیز «سمیرا زمانی» به مقام پنجمی رسید. «الناز کمپانی» در ماده ۱۰۰ متر با مانع از دور مقدماتی به عنوان چهارمی دست یافت. همچنین «رضا مقدم» در پرتاب چکش به مدال طلا دست یافت و «حمیده اسماعیل نژاد» نیز در ماده ۲۰۰ متر به مدال نقره رسید.

«سید هادی مداحی»، «حمیدرضا کیا»، «جواهر زمانی»، «آیلین بابکی»، «سمانه کوهکن»، «یعقوب آرخی» و «الناز کمپانی» دیگر ورزشکاران گلستان در این مسابقات بودند.

در این مسابقات دوندگانی از کشورهای ایران، ازبکستان، قزاقستان، اوکراین، تاجیکستان، هند، ترکمنستان، گرجستان و بلاروس حضور داشتند. 

مسابقات بین‌المللی کازانف از مهم‌ترین مسابقات بین‌المللی رشته دوومیدانی است که مدال‌آوری در آن بخشی از سهمیه حضور در مسابقات المپیک و بازی‌های آسیایی محسوب می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید