• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 18 تیر 1398
کد مطلب : 64656
+
-

پاک‌سازی محیطی منطقه سراوان

فرماندار شهرستان رشت گفت: حداقل خدمت به مردم منطقه سراوان این است که شاهد آلودگی‌های محیطی نباشند.

به گزارش ایرنا «میرشمس مومنی‌زاده» در جلسه بررسی آخرین اقدامات انجام شده در فرمانداری درباره محل انباشت زباله سراوان رشت اظهار کرد: در بازدیدی که به اتفاق همکاران از منطقه داشتیم، شرایط خوب و مطلوب بود. از این جهت از همکاران شهرداری و سایر نیروهایی که در این راستا همکاری داشتند، قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: تاکید بر این است که سم‌پاشی و شن‌‌ریزی در سایت سراوان رشت به گونه‌ای انجام شود که بهداشت منطقه به خطر نیفتد.

فرماندار با اشاره به موضوع تصفیه‌خانه شیرابه در سراوان رشت بیان کرد: از شهرداری رشت انتظار داریم تدبیری اتخاذ کند تا اجرای تصفیه‌خانه شیرابه با سرعت بیشتری انجام شود و در جلسه بعدی به صورت کمی اقدامات جدید انجام شده را گزارش دهد.این مقام مسئول ادامه داد: دستگاه زباله‌سوز و تفکیک زباله از مبدا نقش مهمی در کاهش زباله دارد.

مومنی‌زاده اظهار کرد: اقداماتی در زمینه خدمات عمرانی و رفاهی قرار بود در منطقه سراوان رشت انجام شود که عملی شده است.

وی اضافه کرد: طبق تصمیم شورای تامین گیلان مقرر شد جلسه کارگروه ساماندهی پسماند سراوان با مسئولیت فرمانداری رشت هفته‌ای یک‌بار برگزار و آخرین اقدامات مربوط به ساماندهی پسماند پیگیری شود تا نتایج آن را در جلسه شورای تامین استان گزارش دهیم.

فرماندار بیان کرد: این جلسه‌ها تا اطلاع ثانوی و تا زمانی که شورای تامین گیلان لازم بداند به صورت هفتگی برگزار می‌شود.این مقام مسئول حضور شهردار رشت را در جلسه هفته بعد الزامی دانست و گفت: در جلسه بعدی باید گزارش شهرداری رشت در مورد آخرین اقدامات انجام شده سایت سراوان رشت را داشته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید