• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64593
+
-

یراحی و زمان کنسرت می‌دهند

خبرهای کوتاه
یراحی و زمان کنسرت می‌دهند

مهدی یراحی و حسین زمان که از مدت‌ها پیش مجوزی برای برگزاری کنسرت‌هایشان صادر نشده بود، تیرماه سال‌جاری تازه‌ترین کنسرت‌های خود را در تهران برگزار می‌کنند.
به گزارش همشهری، مهدی یراحی، خواننده موسیقی پاپ که چندی پیش نیز کلیپ جنجال برانگیز «پاره سنگ» را منتشر کرد، بهمن‌ماه سال۹۷ بود که با انتشار متنی در کانال اختصاصی خود مدعی شد وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی تا اطلاع ثانوی او را از هرگونه فعالیت رسمی هنری منع کرده است. یراحی حالا بعد از 4‌ماه توقف در فعالیت‌های خود قرار است روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه آلبوم «سه‌گانه اجتماعی اول» و تعدادی از قطعات منتخب خود را در برج میلاد تهران برای مخاطبان اجرا کند.
علاوه بر یراحی، حسین زمان هم مجوز برگزاری کنسرتش را گرفت. مهر‌ماه سال گذشته بود که حسین زمان بعد از 16سال موفق شد مجوز 3ترانه از 6ترانه‌ خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بگیرد و برای برگزاری کنسرت وعده‌هایی دریافت کند. وی همان‌موقع در گفت‌وگویی با همشهری هم اعلام کرد که علاقه‌مند است نخستین کنسرتش را برای مردم و به‌صورت رایگان برگزار کند. حالا حسین زمان بعد از گذشت 17سال قرار است سوم مرداد‌ماه نخستین کنسرت خود را به رهبری ارکستر صابر جعفری در برج میلاد برگزار کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید