• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64460
+
-

آب روستای حور دوباره قطع شد

فرماندار نمین: فرسودگی موجب ترکیدن لوله انتقال و قطع چندباره آب این روستا شده است

روستای حور نمین با جمعیت بیش از ۳ هزار نفر چند روز متوالی است که از آب شرب بی‌بهره است.  به گزارش تسنیم، بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد در این تابستان داغ، آب آشامیدنی روستای حور 3 روز متوالی است قطع شده و اهالی برای حل مشکل خود دست به دامن رسانه‌ها و مسئولان شده‌اند.

یکی از اهالی روستای حور در این باره اظهار کرد: آب روستا از روستای محمودآباد انتقال می‌یابد اما به دلیل فرسودگی مرتبا شاهد ترکیدن لوله و قطعی آب هستیم. از 3 روز پیش به دلیل ترکیدن مجدد لوله، آب قطع شده است و حتی در تامین آب شرب با مشکل مواجه هستیم. بارها این موضوع به مسئولان شهرستان نمین اطلاع داده شده است اما مشکل لوله آب به صورت اساسی حل نمی‌شود.  

«محمد رحیمی» افزود: درخواست ما در خصوص حفر چاه عمیق نیز بی‌نتیجه مانده و در گرمای تابستان با کمبود شدید آب مواجه هستیم. فرماندار نمین در مورد به مشکل به وجود آمده در روستای حور گفت: مشکل قطعی آب به اطلاع ما رسیده و اولین بار نیست که آب این روستا قطع می‌شود.  «عاطف ناصری» ادامه داد: لوله انتقال آب فرسوده است و بارها ترکیدن آن موجب شده است آب روستا قطع شود.

به همین دلیل در جلساتی که اخیرا داشتیم، موضوع تعویض این لوله به صورت جدی مورد بررسی قرار گرفت و برای آن برنامه‌ریزی شد. وی با اشاره به ترمیم لوله و رفع مشکل قطعی آب طی روزهای آینده گفت: انتقال آب به وسیله لوله از روستای بریس بررسی شده است تا مشکل آب روستای حور به صورت اساسی حل شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید