• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64437
+
-

آغاز لایروبی زاینده‌رود از ناژوان تا پل شهرستان


مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: با توجه به بازگشایی زاینده‌رود، لایروبی رودخانه حدفاصل ناژوان تا پل شهرستان آغاز شده است.
«حسن نظام‌زاده» در گفت‌وگو با ایمنا اظهارکرد: با توجه به جریان دوباره آب در بستر زاینده رود، پاکسازی، لایروبی و نظافت رودخانه همه روزه از ساعت 4 بامداد با فعالیت ۲۰ نفر از نیروهای سازمان آغاز شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: وقتی از جریان آب در رودخانه جلوگیری و دوباره مسیر بازگشایی می‌شود، زباله‌های زیادی در بستر رودخانه جمع می‌شود که نظافت و لایروبی بستر رودخانه را دشوار می‌کند.
وی با اشاره به آبیاری فضای سبز شهر اصفهان، خاطرنشان کرد: ۲۲ تانکر سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، ۱۰ تانکر بخش خصوصی و 7 تانکر سیار دومنظوره درختان و فضای سبز شهر اصفهان را آبیاری می‌کنند.
نظام‌زاده گفت: این سازمان با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات فنی موجود و نیز سامان بخشیدن به خدمات ماشینی در قالب و کیفیتی بهتر و مطلوب‌تر هر روز می‌کوشد تا بهترین خدمات‌رسانی به‌روز را داشته باشد.
وی با اشاره به اهداف سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان، افزود: طراحی، برنامه‌‌ریزی و سیاست‌گذاری در امور مربوط به خدمات موتوری، ایجاد، توسعه و بهره‌برداری از مراکز خدمات موتوری، آموزش‌‌های تخصصی در زمینه‌‌های کاربری ماشین‌آلات و سرویس و نگهداری و دستیابی به سیستم‌های پیشرفته و بهبود بخشیدن به سیستم‌های موجود در جهت ارائه خدمات موتوری از جمله این اهداف به شمار می‌رود.

این خبر را به اشتراک بگذارید