• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
یکشنبه 16 تیر 1398
کد مطلب : 64120
+
-

اصناف بوشهر زیر ذره‌بین بازرسان

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در 3 ماه امسال ۱۶ هزار و ۶۰۰ بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام شد. به گزارش ایرنا، «رضا جمالی» افزود: در این بازدیدها ۹۲۰ پرونده تخلف صنفی شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار به ارزش ۴۱ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان بوشهر ارسال شده است.

وی بیان کرد: در این زمینه برای بررسی و نظارت قیمت کالا و خدمات گشت‌های مشترک با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط فعال است. معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و گران‌فروشان همواره مورد توجه ویژه است و در این زمینه گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در تمام اوقات قیمت‌ها را بررسی و متخلفان را شناسایی و معرفی می‌کنند.

وی ادامه داد: قیمت مرغ در استان بوشهر ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است که در برخی نقاط بین ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان تا ۱۱ هزار و ۳۰۰ هزار تومان نیز عرضه می‌شود. جمالی در مورد توزیع شکر با قیمت مصوب نیز گفت: توزیع شکر بر اساس سهمیه‌های تعیین‌شده در مراکز مختلف و شهرستان‌های ده‌گانه استان بوشهر از طریق بسته‌بندی عرضه می‌شود. وی افزود: نظارت مستمر بر قیمت مصالح ساختمانی از جمله شن، ماسه و سیمان مورد توجه قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید