• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63910
+
-

دستگیری «غول» قاتل پیش از خروج از مرز


شرور معروف شرق تهران که به اتهام قتل پسری جوان با شلیک گلوله تحت تعقیب پلیس بود، در یکی از شهرهای مرزی کشور دستگیر شد.
به گزارش همشهری، بعدازظهر نهم خردادماه درگیری هولناکی میان چند جوان در خیابان صفا در شرق تهران رخ داد. یکی از طرفین درگیری شرور معروف شرق پایتخت به نام حسین معروف به غول بود که وقتی درگیری خاتمه پیدا کرد، با همراه داشتن یک قبضه اسلحه به محل درگیری برگشت و اقدام به تیراندازی کرد. در جریان تیراندازی او جوان 30ساله‌ای به نام فرشید بر اثر اصابت 5گلوله به بدنش جانش را از دست داد و شرور معروف به سرعت پا یه فرار گذاشت.
با گزارش این ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. تحقیقات از این حکایت داشت که در این درگیری بیشتر از 5نفر حضور داشتند که با شناسایی آنها و تحقیقات انجام شده هویت عامل جنایت شناسایی شد.
ماموران متوجه شدند که عامل جنایت مردی به نام حسین، معروف به غول است که پیش از این نیز بارها سابقه شرارت داشته است. بررسی پرونده وی از این حکایت داشت که او سال‌ها پیش نیز به جرم مزاحمت، تهدید، آدم‌ربایی و حتی زخمی کردن یک مأمور کلانتری دستگیر و زندانی شده بود.
تحقیقات نشان می‌داد که متهم یک‌بار در جریان تعقیب و گریز و فرار از دست مأموران هدف اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود اما هر بار که از زندان آزاد می‌شد، شرارت‌هایش را از سر می‌گرفت. با این اطلاعات بررسی‌ها برای دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه مشخص شد او پس از تیراندازی مرگبار در خیابان صفا، به یکی از شهرهای مرزی استان کردستان گریخته و احتمالا قصد فرار از کشور را دارد. به این ترتیب تیمی از کارآگاهان جنایی راهی این شهر شدند و در بررسی‌های تخصصی موفق شدند او را پیش از فرار از کشور دستگیر کنند. به گفته سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس تهران با انتقال این مرد به اداره آگاهی، تحقیقات از او آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید