• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63858
+
-

فعالیت ۹۱ جایگاه‌ سوخت در جنوب استان

۹۱ جایگاه‌ فعال و تحت پوشش در جنوب آذربایجان غربی از آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی، توزیع مطلوب و بدون وقفه به مسافران تابستانی برخوردارند. مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به موقعیت جغرافیایی جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه میاندوآب به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور و وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در این منطقه اظهار کرد: تأمین، توزیع و عرضه سوخت مطلوب و بدون وقفه در جایگاه‌های عرضه سوخت ۹ شهر جنوب آذربایجان غربی تحت پوشش منطقه میاندوآب به شکل مناسب و منظمی در حال انجام است.

«داود فعال‌پور» در مورد اقدامات انجام‌شده این منطقه برای استقبال از مسافران تابستانی و زائران کربلا بیان کرد: افزایش قدرت بارگیری بنزین در انبار نفت شهید مهدی باکری، اعزام گروه‌های ارزیابی و نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها، بازدیدهای کمی و کیفی کارشناسان منطقه از مجاری عرضه، نصب تابلوهای پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق تلفن گویا ۰۹۶۲۷ خرید و ذخیره‌سازی به‌موقع فراورده‌های نفتی توسط جایگاه‌داران و تعیین افراد کشیک در تعطیلات تابستانی از جمله اقدامات انجام‌گرفته برای رفاه حال مسافران در این ایام است.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون 3 باب نمازخانه بین‌راهی در ۲۱ جایگاه عرضه سی.ان.جی در شهرهای جنوب استان آماده ارائه خدمات فرهنگی و سوخت پاک به مشتریان و مسافران هستند. ۴۸ جایگاه سی.ان.جی در جنوب آذربایجان غربی فعال است که از این تعداد ۲۱ باب تک‌منظوره و ۲۷ جایگاه دومنظوره است که به صورت شبانه‌روزی در امر توزیع سوخت پاک سی.ان.جی فعالیت دارند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید