• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 15 تیر 1398
کد مطلب : 63714
+
-

رنج گنجنامه همدان

گنجنامه منطقه‌ای بکر است که آب‌وهوایی مطبوع دارد و در طول سال میزبان بسیاری از شهروندان و مسافران است. این حضور در روزهای تعطیل به اوج خود می‌رسد اما ترافیک و نبود زیرساخت در آن آزاردهنده شده و هنوز هم تدبیری برای حل آن اندیشیده نشده است.

به گزارش فارس، تاکنون بارها از منطقه گردشگری گنجنامه و آب‌وهوای مطبوع و خنک این مجموعه بکر و بی‌نظیر گفته‌ایم، اما سال‌هاست با وجودی که یکی از پررفت‌وآمدترین نقاط برای گردشگران است، بدون زیرساختی که باید داشته باشد روزگار می‌گذراند. 

مسیر پرپیچ و خم و جاده باریک این منطقه خود باید از سوی متولیان امر مناسب‌سازی شود. درخواستی که از سوی شهروندان و گردشگران مطرح شده و می‌شود. در ایام پیک مسافر بوی لنت ناشی از ترافیک سنگین این منطقه اذیت‌کننده است و مسافران باید 30 دقیقه تا یک ساعت برای رسیدن به گنجنامه در این جاده معطل شوند. 

پیش‌بینی مسیر برگشت برای گنجنامه یکی از ضرورت‌های گردشگری همدان است که سال‌هاست همه بر این موضوع اتفاق نظر دارند، زیرا در ایام پیک رفت‌وآمد خودروهای امدادی نیز با مشکل مواجه می‌شوند اما همچنان این موضوع بدون توجه کنار گذاشته شده است. 

جالب آن‌که همواره از تامین زیرساخت‌های گردشگری برای همدان گفته می‌شود اما چرا در عمل به وعده‌ها و تامین زیرساخت‌ها بی‌توجهی می‌کنیم و یک پروژه و یا ایده سال‌ها باید منتظر عملیاتی شدن باشد؟مدیرعامل دهکده تفریحی و توریستی گنجنامه ضمن ابراز گلایه از وضعیت مسیر گردشگری گنجنامه گفت: متولیان میراث فرهنگی، معاون عمرانی استاندار و سایر متولیان باید برای گردشگری و زیرساخت‌های آن فکری کنند، زیرا در مواقع پیک مسافر مشکلات بسیاری در این مسیر وجود دارد. 

این خبر را به اشتراک بگذارید