• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 13 تیر 1398
کد مطلب : 63649
+
-

کاوه: با آمدن رئیس فدراسیون جدید استعفا می‌دهم

رضایی به خبرگزاری مهر گفته است:«همه می‌دانند محسن کاوه مربی بزرگ و نامداری است. او باید در شرایطی وارد گود می‌شد که رئیس جدید انتخاب شده باشد تا او هم با ثبات بیشتری در جایگاه مدیریت فنی به ایفای نقش بپردازد. هم‌اکنون او به هر شکل این مسئولیت سنگین را به پیشنهاد متولیان فدراسیون کشتی پذیرفته اما اگر با انتخاب رئیس بعدی، جایگاه او متزلزل شود، به این معناست که ‌شأن و منزلتش حفظ نشده است. بهتر بود او به این پیشنهاد با فوریت پاسخ نمی‌داد و هرگونه تصمیم در این خصوص را به بعد از انتخابات رئیس فدراسیون موکول می‌کرد.»
محسن کاوه اما این انتقاد را نمی‌پذیرد و معتقد است که نباید برای کمک به کشتی تردید به خرج داد. او به همشهری گفت: «اگر قرار باشد به خاطر ترس از برکنار شدن، سمتی را نپذیریم، کاری انجام نخواهد شد. این واقعیت است که هرکسی یک روزی می‌آید و روزی هم می‌رود، حالا اینکه بگوییم چون رفتنی در کار است هیچ کاری را قبول نکنیم، درست نیست. هیچ‌گاه از کشتی دور نبوده‌ام و هر زمان که از من خواسته شده، با کمال میل آمده‌ام.»به‌نظر می‌رسد برخلاف دغدغه علیرضا رضایی، محسن کاوه نگران تغییرات مدیریتی در کشتی نیست: «من برای کشتی کار می‌کنم و به‌محض آمدن رئیس جدید از سمتم استعفا می‌دهم تا دست رئیس برای انتخاب باز باشد. اگر باز من را خواستند، کارم را ادامه می‌دهم در غیر این صورت برمی‌گردم باشگاهم و سعی می‌کنم آنجا به کشتی خدمت کنم.»
انتقاد علیرضا رضایی در شرایطی است که خود او در دوره سرپرستی حمید بنی‌تمیم در فدراسیون کشتی، همزمان با سرمربیگری تیم امید، پیشنهاد نایب‌رئیسی موقت فدراسیون را هم پذیرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید