• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 13 تیر 1398
کد مطلب : 63647
+
-

استراماچونی اصلا نمی‌خندد

زکی‌پور: هواداران به وریا هم گیر می‌دهند چه برسد به من!

استراماچونی اصلا نمی‌خندد

مدافع چپ استقلال در تمرینات روزهای گذشته در بازی‌های درون‌گروهی همواره از سوی استراماچونی در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و حالا بسیار امیدوار است با آغاز مسابقات لیگ برتر فصل موفقی را همراه آبی‌پوشان داشته باشد.
میلاد زکی‌پور با اشاره به حال و هوای این روزهای تمرینات با سرمربی جدید تیمش به همشهری گفت: «واقعا استراماچونی خیلی خوب کار می‌کند. همه بازیکنان هم آماده در تمرینات شرکت می‌کنند. البته ما به 3-2بازیکن دیگر هم نیاز داریم. تکلیف یکسری بازیکنان مثل منتظری و پاتوسی هم باید مشخص شود. آنها بازیکنان مؤثر تیم در فصل گذشته بودند باید هر چه زودتر وضعیت‌شان مشخص شود.»
زکی‌پور با اشاره به وضعیت آمادگی این روزهای خودش در تمرینات و اینکه آیا استراماچونی با آغاز مسابقات لیگ برتر به‌عنوان یک مهره اصلی روی او حساب خواهد کرد، گفت: «من نمی‌دانم مسابقات لیگ کی شروع می‌شود. اما شرایط فعلی‌ام خوب است و در تمرینات با تمام توان کار کرده‌ام. خود استراماچونی هم چیز خاصی به من نگفته اما در بازی دوستانه من را فیکس بازی داده است.»
او با اشاره به رقابتی که در پست دفاع چپ استقلال برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی خواهد داشت تأکید کرد: «در پست دفاع چپ من و آرمین سهرابیان رقیب هستیم. البته آرمین فصل گذشته بعضی مواقع دفاع وسط هم بازی کرده بود ولی او در اصل دفاع چپ است. در کل هم آقای استراماچونی به دقت عملکرد بازیکنان را زیرنظر دارد و از هر بازیکنی که آماده‌تر باشد استفاده می‌کند.»
وی اضافه کرد: «تا الان تمرینات استراماچونی بیشتر معطوف کارهای بدنسازی بوده تا از اول فصل بازی‌ها را پرقدرت شروع کنیم و برای قهرمانی بجنگیم. به‌نظر با توجه به یارگیری‌هایی که تیم‌ها تا الان داشتند استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده مدعی قهرمانی هستند. اما امسال سال ماست. نزدیک به 6سال است قهرمان نشده‌ایم. من 4سال است که در استقلال بازی می‌کنم و به چیزی به جز قهرمانی فکر نمی‌کنم.»
این مدافع استقلال با اشاره به‌خصوصیات بارز استراماچونی گفت: «تا الان که کارش خیلی خوب بوده. باید ببینیم در جریان بازی‌ها چه اتفاقی رقم می‌خورد. البته الان بیشتر مشغول کارهای بدنسازی هستیم و کارهای تاکتیکی انجام نمی‌دهیم تا در این زمینه هم صحبت کنیم. یک ویژگی هم که آقای استراماچونی دارد این است که نمی‌خندد و زیاد هم شوخی نمی‌کند. در کار خیلی جدی است. خیلی هم روی نظم و انضباط حساس است.»
زکی‌پور که فصل قبل در مقطعی در فضای مجازی از سوی برخی هواداران استقلال مورد انتقاد قرار گرفته بود در این زمینه معتقد است: «خوشبختانه در نیم‌فصل دوم با بازی‌های بیشتری که انجام دادم این مسئله کمتر شد. ولی بازهم یکسری از هواداران استقلال انتقاد می‌کنند. البته فقط شامل من نمی‌شود. روز گذشته فردی در تمرینات حتی از وریا غفوری هم که یک ملی‌پوش است انتقاد می‌کرد. با این حال هواداران واقعی استقلال قابل احترام هستند و می‌دانم که باز هم از من و تیم حمایت خواهند کرد. »
 

این خبر را به اشتراک بگذارید