• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63302
+
-

یک کشته در آتش‌سوزی واحد فرآوری مشتقات نفتی

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از مهار آتش‌سوزی واحد فرآوری مشتقات نفتی در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه یکی از کارگران این واحد فوت کرد و یک نفر نیز مصدوم شده است. به گزارش ایسنا «جلیل بالایی» اظهار کرد: ساعت 4 و 15 دقیقه 10 تیر یک واحد پالایشگاهی که در زمینه تبدیل میعانات نفتی به نفتا فعالیت دارد، دچار انفجار و آتش‌سوزی شد.

بالایی با بیان اینکه همه ظرفیت‌های امدادی در بخش‌های مختلف اورژانس، آتش‌نشانی، ارتش، سپاه، هلال احمر، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت خطوط و لوله و ... برای مهار آتش پای کار بودند، گفت: ساعت 8 و 25 دقیقه آتش به طور کامل مهار شد. وی با بیان اینکه دلیل این حادثه هنوز به طور کامل مشخص نیست، عنوان کرد: به احتمال زیاد نوسانات برق یا عمل نکردن سیم ارت عامل این حادثه بوده است. 

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، در جریان این انفجار و آتش‌سوزی یک کارگر جان خود را از دست داد و یک نفر نیز دچار سوختگی شده که به مرکز درمانی انتقال یافته است. وی تاکید کرد: خوشبختانه از سرایت آتش به اطراف که حدود 15 میلیون لیتر مشتقات نفتی در مخازن حاشیه این واحد بود، جلوگیری شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید