• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 11 تیر 1398
کد مطلب : 63042
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/9KE4
+
-

ورزشکاران نابینای هرمزگان در انتظار سالن اختصاصی

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان گفت: نداشتن سالن اختصاصی و عدم حمایت مسئولان از مهم‌ترین مشکلات ورزشکاران نابینا و کم‌بیناست. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان «محمد جاودان» با اشاره به این‌که اکنون بیش از ۱۵۰ ورزشکار به صورت بیمه‌شده و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان سالن اختصاصی ندارد. 

وی افزود: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هم متاسفانه مکان مناسبی را برای تمرین در اختیار ورزشکاران قرار نمی‌دهند. 

رئیس هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان گفت: مسئولان به سختی و در ساعاتی نامناسب (صبح زود، ظهر و آخر شب) سالنی را هماهنگ می‌کنند که با توجه به شرایط خاص ورزشکاران نابینا و کم‌بینا شرایط تمرین بسیار سخت و دشوار می‌شود. 

جاودان با اشاره به این‌که ورزشکاران استان با تمام مشکلات در مسابقات کشوری افتخارآفرینی می‌کنند، افزود: از مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان انتظار داریم نگاه خود را به ورزشکاران نابینا و کم‌بینا تغییر دهند و از آن‌ها حمایت کنند. 

وی گفت: ورزشکاران نابینا و کم‌بینای استان در 6 رشته گلبال، دوومیدانی، شطرنج، فوتبال 5 نفره، شنا و جودو در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان و قشم فعالیت می‌کنند. 

ورزشکاران نابینا و کم‌بینای هرمزگانی هفته گذشته در مسابقات دوومیدانی جوانان کشور در سنندج موفق به کسب ۹ مدال رنگارنگ شدند. در رقابت‌های بخش پسران تیم هرمزگان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره، ۱ برنز، یک عنوان چهارمی و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد و در بخش دختران هم، تیم استان با کسب ۱ مدال طلا، ۲ نقره، ۱ برنز و یک مقام چهارمی در جایگاه ششم قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید