• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62994
+
-

صدای استان‌ها

   محلی برای تجمع خلافکاران
در بلوار انقلاب رجایی‌شهر، جنب ورزشگاه انقلاب اسلامی، زمینی خاکی وجود دارد که به محل تجمع ولگردان تبدیل شده است. معتادان به‌راحتی در این مکان به استعمال مواد مخدر می‌پردازند. در ضمن این زمین خاکی محل تردد خودروهاست و رفت و آمدها گرد و خاک بسیاری تولید می‌کند.
سعید قمامی از البرز

   محرومیت‌های چالدران 
چالدران یکی از شهرهای مرزی استان است که علاوه بر این ویژگی، ظرفیت گردشگری و پیشینه تاریخی قابل‌توجهی دارد، اما محرومیت همه امتیازهای این منطقه را از سکه انداخته است. مسئولان به این شهر و مردم محروم آن توجه کنند.
احمدی از آذربایجان غربی 

   روستای اوچبلاغ نمین آب ندارد
اهالی روستای اوچبلاغ نمین در تابستان با کمبود آب مواجه می‌شوند و روزهای سختی را می‌گذرانند. از مسئولان درخواست می‌کنیم به این مشکل رسیدگی کنند.
اهالی روستای اوچبلاغ از اردبیل

   ساماندهی آسفالت بلوار دهه فجر
آسفالت بلوار دهه فجر، یکی از معابر بسیار شلوغ و پرتردد، به‌ویژه در محل اجرای میدان‌های جدید بسیار نامناسب است. ناهمواری‌های آسفالت زیاد و در برخی موارد اختلاف سطح آسفالت نزدیک به نیم متر است. ساماندهی این بلوار با توجه به ترافیک سنگین ضروری است.
یکی از کسبه بلوار دهه فجر از یزد

   مشکلات جاده بیشابور
چند سال است تعمیرات جاده بیشابور مشکلات فراوانی برای خودروها به وجود آورده. مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند. 
رستمی از فارس

   پسماند محله‌های قدیمی
برخی از ساکنان کوچه‌های باریک در بافت قدیمی، به دلیل جمع‌آوری نشدن پسماندهای خانگی، زباله‌ها را در زمین‌های مخروبه‌ محله رها می‌کنند. اگر شهرداری برای نصب مخازن و جمع‌آوری زباله در محله‌های دارای معابر باریک اقدام کند این مشکلات وجود نخواهد داشت. 
فاطمی از همدان

این خبر را به اشتراک بگذارید