• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62844
+
-

تعیین تکلیف ۲۹ قطعه زمین صنعتی راکد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۲۹ قطعه زمین صنعتی راکد در شهرک صنعتی استان تعیین تکلیف شد.
«علیرضا شفیع‌زاده» در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار کرد: جلسه‌ هیات حل اختلاف و داوری برای تعیین تکلیف زمین‌های صنعتی راکد در شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد. وی افزود: در این جلسه دو روزه پرونده‌‌ زمین‌های صنعتی مربوط به 29 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی شهرکرد و سامان2 با مساحتی نزدیک به 8/4 هکتار بررسی و به صدور رأی منتهی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در رسیدگی به این پرونده‌ها که احکام آن با حضور نماینده‌ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به‌ عنوان داور مرضی‌الطرفین و براساس مفاد مندرج در دفترچه قرارداد قانونی و لازم‌الاجرا است، در نهایت آرای 19 قرارداد با مساحتی بالغ بر 9/2 هکتار به فسخ قطعی، 9 قرارداد به اعطای مهلت و یک پرونده نیز به انصراف منجر شد.

شفیع‌زاده گفت: با توجه به هزینه‌های دولت برای آماده‌سازی زمین‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در صورت عدم اخذ پروانه‌ بهره‌برداری از سوی متقاضی سرمایه‌گذاری بر مبنای برنامه‌ زمان‌بندی و همچنین عدم ایفای تعهدات قرارداد، موضوع تعیین تکلیف زمین‌ها با تشکیل جلسات هیات حل اختلاف و داوری بررسی و آرای لازم بر مبنای توضیحات متقاضی صادر می‌شود. وی ادامه داد: استان دارای 29 شهرک و ناحیه‌ صنعتی مصوب است که در حال حاضر در 21 مورد به متقاضیان سرمایه‌گذاری برای فعالیت‌های تولیدی و خدماتی، زمین مناسب واگذار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید