• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
دو شنبه 10 تیر 1398
کد مطلب : 62841
+
-

شهرهای چهارمحال و بختیاری قطعی آب ندارند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با تاکید بر مصرف بهینه آب گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان تاکنون هیچ یک از شهرهای استان با مشکل قطعی آب مواجه نشده است. «قدرت‌الله بیگلری» در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با این وجود اگر مردم به مصرف بهینه آب توجه نداشته باشند و در این خصوص صرفه‌جویی نکنند، این استان با مشکل کمبود آب مواجه می‌شود. وی ادامه داد: برخی شهرها نظیر سردشت، سفیددشت و کاج نیز در وضعیت خوبی قرار ندارند که با ایجاد یک چاه کمکی در شهر سفیددشت مشکل در این شهر برطرف شد و شهر کاج نیز هنوز با مشکل قطعی آب مواجه نشده است.

بیگلری تصریح کرد: تنها شهری که در استان با مشکل کمبود آب مواجه است، سردشت شهرستان لردگان است که ۷۰ درصد آب مورد نیاز آن با لوله‌کشی و ۳۰ درصد آن با تانکر تامین می‌شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری همچنین به افزایش مصرف آب شرب در شهرکرد اشاره کرد و گفت: افزایش دمای هوا و ورود قابل توجه مسافران و گردشگران سبب افزایش مصرف آب در این شهر شده که می‌طلبد مردم برای پیشگیری از هرگونه مشکل کم‌آبی به موضوع صرفه‌جویی توجه بیشتری داشته باشند.
وی از مردم استان خواست با رعایت الگوی مصرف آب و استفاده از تجهیزات کاهنده در صرفه‌جویی این مایه حیات اهتمام بیشتری به کار گیرند.

این خبر را به اشتراک بگذارید